Navitimer1 B01 43mm.
Bedankt, maar eens bekijken
Doet me pijn om dit te zeggen als Breitling liefhebber, maar de afwerking is wel vaker sloppy. Al heeft Omega hier ook nog wel eens een handje van.
Zou me er zelf niet aan storen (maar toch)
Is gewoon door te draaien aan de bezel op te lossen: :https://www.youtube.com/watch?v=5xwMwrQsHKg.
Navitimers zijn juist super afgewerkt!
Euh er zit een slide rule op.
I know, zie er regelmatig 1 op Mn werk.
Maar het viel me zomaar op. De subs van rolex hebben het ook. Drukken en draaien op de bezel zorgt ervoor. Ik wist niet dat dit bij Breitling ook mogelijk was.
Bedankt voor de info.
Breitling is overigens super afgewerkt! Kan geen foutje vinden bij die van mij
Nee
Een non Chrono Navitimer zonder Wings kan me echt niet bekoren. De nieuwe weg die ze in zijn geslagen is gewoon ruk.
Klopt volledig… Hoewel het vroeger ook enkel de “b” was… het logo heeft iets speciaal met het anker en de vleugels
Eens. De wings horen er gewoon op
ja is een foto van Breitling.com… dus hadden ze dan wel even goed kunnen zetten zou ik zeggen
hmm… ja ik ben geen Breitling kenner. Ik ben me er een beetje in aan het verdiepen vanwege mijn vriendin.
maar mijn mening nu, ik vind het ergens juist super cool dat ze de navitimer gedachten zo mooi weten over te brengen op een totaal nieuw model! Maar nou ja, ieder zijn smaak natuurlijk
Dat kan ik eerlijk gezegd als aanstormend Breitling fan nog niet direct beamen, na 5 stuks vind ik ze juist goed afgewerkt.
Dat ️… Heb er toch wel enkele gehad, op slechte afwerking heb ik ze nog niet kunnen betrappen
#metoo: al best wel wat Breitlings gehad en altijd super afwerking qua case, bezel, dail, saffierglas en kroonaktie.
Zeg nou zelf, hier een afwerkingspuntje te vinden?
Na 5 stuks pas eentje die goed was😱 geintje🤩