Heeft meer iets met mijn wat weifelend karakter te maken…
Als je heel kritisch kijkt zie je altijd wel iets. Het ‘manufacture en suisse’ heb ik na 3 Breitlings bijvoorbeeld nog geen enkele keer kaarsrecht op de sluiting gezien.
En ik heb ook al een enkele bezel gezien die niet 100% uitlijnt
Maar het blijft handwerk uiteraard
Blijft ontzettend leuk de skyracer!
Flink in vraagprijs gestegen trouwens. Ik wilde hem als beater voor erbij. Nergens meer nieuw onder de 1500 te krijgen
Ja best geld voor een hard werken horloge.
Maar ik denk dat het harde leven hem mooier maken.
Daarnaast , jeetje wat zoveel gaver live dan op de foto en wauw wat een fijn draagcomfort en afleesbaarheid .
Geen sieraad maar echt een horloge met een nuttig doel… erg geslaagd…
Met andere woorden, bij twijfel absoluut DOEN
NA maak ik nog op.
Een Breitling zonder opgelegd logo vind ik maar Mweh.
Het horloge vond ik nooit interessant. Moet zeggen dat door jou enthiousiast foto’s en post het horloge toch aantrekkelijker wordt.
Een het logo, hoort gewoon opgelegd . EENS!
Ze hebben er wel wat moeite voor gedaan trouwens.
Logo is zilverachtig en net wat dikker qua print dan de rest… dus het loge is wel wat meer aanwezig dan gewoon een print.
Ik denk zelfs dat het bij dit horloge niet gaat passen echt opgelegd . Ja dat zeg ik, opgelegd is 1 van mijn voorwaarden in horloges… soms beetje afwijken pakt dus goed uit.
Eerlijk waar, het horloge is serieus een mooie aanwinst… ziet er gewoon erg mooi uit en draagt fantastisch . Lekker mee werken, klussen, zwemmen en op vakantie .
Ik kan hem aanraden als je een zorgeloos maatje zoekt voor in de verzameling.
Boorplatform ver van huis??
Ik ga eens navraag doen.
Goede vriend werkt ook op zo’n ding ergens in de Noordzee.
Voor het zelfde geld zit jij nu met hem aan de koffie, kan zomaar…
Even kopie whatsapp.
Heb de laatste periode op de G17-A gewerkt, daarvoor op de F3-B. Beide natuurlijk van Neptune Energy zoals ze momenteel heten.
Daarvoor op de L10-A, wat zo’n beetje mijn thuis was.
Daar dus… maar per 1aug met vervroegd pensioen …
Voorheen GDF, hebben we vanmiddag een pitstop gemaakt om te tanken
Das beter
Grappig… zegt mij totaal niks.
Hij appte mij dat en ik…hu…
Gelukkig kan jij het volgen.
In een notedop, de Noordzee is opgedeeld in blokken, een soort raster. Wordt er in zo’n blok gas gevonden dan wordt er een platform neergezet en krijgt dit platform de naam van het blok, b.v. :
Supergaaf man!! Mag ik vragen wat je functie is? Lijkt me erg uitdagend, moet je wel tegen kunnen.