Breitling only topic!

Ik denk dat het aan weerskanten 1mm te smal is.

:wink:

Ik vind het persoonlijk geen mooie combinatie.

1 like

Ben ik maf of hoe is het? Ik bedoel, hoe staat mesh op dit horloge.

Oooooow…

Te dikke lugs, mesh band te ielig.

1 like

En dan is dit een staib band, wat volgens mij qua mesh al een behoorlijk robuuste keuze is. Horloge gaat maar weer terug op rubber!

Absolute no go in mijn ogen.

2 likes

Mesh is IN, maar op dit model is het OUT… doet het horloge geen eer. Plus ik vind dat de afwerking band/kast van het zelfde type moet zijn dus polish/polish of brushed/brushed en geen mix.

1 like

Alleen mesh op de heritage :+1:t2:

11 likes

Mee eens. Al diverse banden geprobeert maar mesh doet het voor mij op de SOH

14 likes

Of op deze Avenger :sunny::sunny:

148

4 likes

Of op een airwolf raven :slight_smile:


Nu ja, dit is geen echte mesh… is een rubber afdruk, mesh moet staal zijn.

9 likes

Ik gebruik mijn navitimer cosmonaute veel te weinig omdat de waterdichtheid (of eigenlijk het gebrek eraan) en mijn voorkeur voor een rubber of stalen band er vaak voor zorgt dat ik een ander horloge om heb. Ik ben ook niet iemand die even voor een avond of dagje een horloge wisselt.

Nu overweeg ik hem te verkopen en zie dit model het goedkoopst voor 3100 op chrono (watch only, zoals ik ook heb maar zonder de originele band met breitling vouwsluiting).
Chrono geeft bij my watchcollection een verwachte prijs van ruim 3600 wat nogal overdreven is naar mijn mening.

Ik heb het gevoel dat de navitimer niet zo hard gaan de laatste tijd. Wat zou een reeele prijs zijn voor een watch only cosmonaute?
Ik overweeg hem te ruilen met een full set Pelagos zou dat een hoede deal zijn (deze verkoopt volgens mij makkelijker)

4 likes

Lekker voor 3500 in het blauw plempen en kijken wat blijft plakken.

De rest doet het ook Zo :+1:

2 likes

11 likes

Geen lekkere combi als je t mij vraagt 🥴

:point_up_2:

1 like

3500 is zeker het proberen waard.
Mijn gevoel zegt 3400, klinkt net ff wat vriendelijker.

Succes, moet lukken!

1 like

Gewoon ruilen tegen die blauwe Pelagos. :innocent:

Dat zou in ieder geval reiskilometers schelen,
De andere geïnteresseerde woont in Duitsland (en heeft een zwarte tweeliner).
Pm me een voorstel en wellicht komen we er uit…

13 likes

Mn dagelijkse maat. In weer en wind volgas dragen. Wijkt nauwelijks af en de combi rubber met Breitling vouwsluiting is super. Gekregen voor mijn 30e verjaardag van mijn moeder en gaat nooit meer weg. Mooier kado kan niet voor mij. :heart_eyes:

23 likes

Dikke Breitling mien jong :sunglasses: :+1:.
44mm of 41mm?

1 like