Breitling only topic!

De 44. Is geen klein horloge maar hij staat hartstikke goed. Was de allerlaatste met de wings voor de nieuwe. Ik zal hier eens een leuke NA mee maken met het verhaal erbij. Mn eerste ‘echte’ horloge. Op het laatste moment nog geruild van de Quartz versie naar deze automaat.

7 likes

Ik heb hetzelfde horloge gehad Colt 44 alleen dan in het blauw. Voor mij werd hij op een gegeven moment te groot. Toch trekt en zwarte in 41mm mij wel. Het blijft namelijk een onwijs mooie Breitling met die geborstelde bezel en logo met wings. Zoals het hoort :sunglasses::+1:

2 likes

Ik kan dat wel begrijpen. Ik vind hem prima dragen bij mijn kledingstijl. Als ik vaker overhemden zou dragen en netter zou kleden zou ik een kleiner horloge dragen denk ik. Ik heb die 41 eens om gehad (grijze dail, nieuwe model) en dat vond ik toch ook wel erg mooi hoor… :slight_smile:

1 like

Nieuwe model heeft geen wings. Jouw Colt is mooier :sunglasses::+1:

1 like

Loooooool. Hoe dan?!

Wat bedoel je? :slight_smile:

1 like

Het is door de foto’s net alsof de clasp verkeerd op de band zit & daardoor lijkt het alsof hij de band verkeerd om heeft gedragen.

Weirde verkoop foto’s zo! :rofl:

En dat wordt versterkt doordat die keeper ook nog verkeerd om zit.

Deze Colt maakt mij blij

17 likes

deze Chronomat blijft mij blij maken, ze doet gewoon iets met mij AND I LIKE IT!!!

7 likes

En alweer een tijdje op staal😍

5 likes

:slightly_smiling_face::+1:

22 likes

De Navitimer is weer aan ‘het groeien’ op mij.

Ik denk dat ik er maar eens een op staal moet gaan zoeken.

4 likes

10 likes

Blijft een gave rammer. Ooit gehad maar zou de volgende keer zelf voor de ana-digi variant gaan vanwege het iets kleinere formaat

Het is m’n trouwring dus deze gaat nooit meer weg.

3 likes

Alleen eventjes nieuwe pushpins halen. Eentje veert niet zo lekker meer… wil hem natuurlijk niet van de grond af rapen!

13 likes

Waanzinnig, ooit komt die er bij mij ook in

1 like

Prachtig.
Die van Jaap?

Baal er toch wel 'n beetje van dat ik niet heb doorgepakt. Niet gedaan omdat ik de Tita Pelagos al had gekocht… Maar nu richting einde zomer dacht ik, Pelagos eruit, Sinn inruilen op die Aerospace… Maar te laat.

1 like

Gewoon een Colt zoeken Erik.

1 like

Ja inderdaad! Deze Aerospace komt van Jaap vandaan…

Vraag voor allen:
Waar halen jullie je push pins? Ik wil morgen richting Pertijs gaan, maar misschien hebben jullie betere alternatieven (omgeving Etten-Leur of online).

1 like