Breitling only topic!


Wel veel comfortabeler dan met gewone gesp vind ik.

17 likes

Daar ben ik al een tijdje achter :wink:
De vouwsluiting is een must. Ben benieuwd hoe het gestreepte rubber staat (hint).

Ga maar weer klooien met die pinnetjes :smile:

1 like

Uit benieuwdheid: is er toevallig iemand die de Colt Quartz in bezit heeft (gehad)? Ik ben wel benieuwd naar de real pictures.

Ik heb de Colt Quartz 44mm blauwe plaat en ik vind hem heerlijk

14 likes

Die heb ik ook gehad, maar dan in het zwart, dat is de A7438811

Echt top klok, er was echt maar 1 minnetjeā€¦ de band is geborsteld en de kast niet.

Dat hebben ze veranderd op de nwe 41 (chronomat colt) deze:

imageimage

5 likes

41 is mooi, alleen jammer dat hij niet de wings heeft.

Speciaal voor @Nielsracing :sunglasses:



Persoonlijk niet mijn voorkeur. Mss eens ergens ruilen tegen een pro diver 3ā€¦

10 likes

Topppp :slight_smile:

Hmmm niet heel verkeerd! Heb je ā€˜m al op maat gesneden ivm mogelijke verkoop/ruil?

Overigens kan je ook lederen bandjes voor de vouwsluiting laten maken. Check:

6 likes

Was 2e hands, denk 1 blokje eraf. Nog voor een grote pols :blush:

1 like

Mocht je er vanaf willen mag je een PB sturen :wink:

Hoi Niels en de rest,

Is een vouwsluiting echt zo veel fijner bij een rubberen band? Ik overweeg het want ik vind het vaak weer een heel gepiel als ik mijn rubberen pro diver 3 band met doornsluiting om moet doen 's ochtends.

Vind alleen de prijs van ā‚¬400 vrij hoog vandaar dat ik even vraag naar de meerwaarde.

Zwart wit filtertjeā€¦

5 likes

@Watchnator,
Na de aankoop van mā€™n avenger wou ik ook een rubber band. De aankoop van een vouwsluiting was me toen ook te duur en wou eerst eens uittesten of ik wel graag rubber draagā€¦
Heb ik een pro diver 3 met gesp gekocht en deze nu reeds een goed half jaar gedragen.
Nu kon ik een mooie deal maken voor een vouwsluiting + bandjes en toch de overstap gemaakt. Momenteel nog geen spijt van.
Voelt veel degelijker aan, de micro adjustment is een zaligheid om deze perfect op maat te zetten bij uitzettende polsen, ziet er meer ā€˜premiumā€™ uit,ā€¦

Heb er nog geen moment spijt van, ga nu zelfs nog een pro diver 3 voor bij zoeken ook.

Enigste minpunt: de sluiting is een kras magneet :see_no_evil:

2 likes

Is die net zo eenvoudig af te stellen als een Omega? Wat ik bedoel, is: middels een klikbutton?

Zeker, knopje indrukken en je kan een kleine cm je band vergroten/verkleinen.

1 like

Eigenlijk een no brainer. Doen dus! Wellicht even het verkoopgedeelte van dit forum de gaten houden. Kan heel wat schelen.

Wat @Racerke al aangaf, de sluiting krast wel. Ik heb de matte sluiting dus dan valt een krasje wat minder snel op wellicht :wink:

Bedankt voor de heldere antwoorden mannen. Ik ga eens kijken of ik er voor een enigszins normale prijs een kan krijgen.

Wat zou een eerlijke prijs zijn?

Die sluiting is zo lekker zelfs van de nieuw prijs krijg je geen spijt. En hij is multifunctie je vrouw kan hem als make-up spiegel gebruiken.:stuck_out_tongue_winking_eye:


Wel zeer kras gevoelig idd.

5 likes