Breitling only topic!


Wat een beest

13 likes

Prachtig!!

Misschien een tip? Even bij de boekhandel een rolletje kaftenfolie halen en daar een stukje afknippen ter grote van je sluiting,heb je nergens geen krassen meer, werkt perfect :+1::+1:

7 likes

Ik dacht, je maakt een geintje :smile:

3 likes

Nee werkt echt perfect doe ik op al mijn sluitingen.

2 likes

Proberen waard :+1::+1: bedankt.

Vouwsluiting maakt het helemaal af vind ik! Draagt geweldig en is een bizar verschil met de gesp. Niet te vergelijken. Maakt het horloge ook een stuk luxer. Hier ga je 100% geen spijt van krijgen!

7 likes

Is dit met een lederen band te combineren? Denk dat de navitimer niet zo goed op rubber matcht.

1 like

Maar even serieus, dit ziet er toch niet uit zo?
Dan heb ik liever krassen in mn sluiting. :wink:

Of ben ik de enige die hier zo over denkt?

8 likes

Ja al zou je iets van maatwerk moeten fixen. Bijvoorbeeld bij bandenbaas @Ko-Banden

Aan wie laat jij je sluiting altijd zien?

Is over het algemeen vaak zat zichtbaar als je een beetje met handgebaren praat lijkt mij. :wink:

1 like

Leren band is een andere vouwsluiting. Je hebt er 1 voor rubber als 1 voor leer van Breitling.

Iedereen voor zich. Ik heb wel gemerkt dat als je je horloge waar je zo trots en blij mee ben gewoon ‘lekker’ en volgas draagt zonder TE veel na te denken, je er uit eindelijk veel meer plezier van heb.

Een vriend van mij was helemaal ziek van wat krassen op zn Breitling en verkocht hem na 2 jaar weer. Degene die hem kocht had hem na een jaartje bij Breitling laten servicen. Was he-le-maal als nieuw. Is altijd nog fijn om te weten.

Krasjes word ik ook niet blij van. Maar op die vouwsluiting ontkom je er bijna niet aan niet aan en heb ik compleet naast me neer gelegd. Draagt wel lekker nu.

2 likes

6 likes

Precies, dit is wat ik bedoel. Mijn horloge zit nagenoeg altijd om mijn pols. Behalve als ik ga hardlopen of als ik een muur sta te witten of de kozijnen sta te verven. Verder altijd, zelfs als ik aan t klussen ben.
Inderdaad, dan krijg je krassen, maar juist dat hij dit kan hebben vind ik gaaf!

3 likes

Dit dus! Af en toe tijdens het klussen vraag je je weer af waarom je het doet maar daarna besef je je dat hij er voor gemaakt is, lekker altijd genieten!

Moet wel toegeven dat ik nu wel een breitling heb gekocht om naast een Rolex als beater te dragen omdat ik ook met mijn Rolex gmt en YM gewoon lomp stond te klussen en (outdoor)sporten.

1 like

:joy::joy:ik kan nog veel van jullie leren. Ik probeer het vaak gewoon dragen. Maar merk heel vaak dat ik hem toch maar afdoe. Hoop dat ik ook ooit de rust vind een horloge gewoon lekker te dragen​:love_you_gesture:

1 like

But cool as f*ck :sunglasses::+1:

Haha dat doet zelfs RLC de krassofoob niet :joy:

1 like