Breitling only topic!

Thanks ik ben er ook heel blij mee al zullen velen het als een lompe patser quartz zien :grimacing:

Breitling Avenger in de zon nog steeds super klok

10 likes

Super dik💪🏼

Prachtige glimmer

Hij blijft mooie deze Super Avenger

152

8 likes

Nou vooruit dan vandaag om de pols en omdat ik hier te weinig kom gelijk een plaatje.

:rofl:

18 likes

Zonde dat je te weinig in het breitling gedeelte zit, je horloge is het waard, wat een gaaf ding!:heart_eyes:

1 like

Thanks. :pray:

1 like

kan geen foto kiezen welke te posten. Dan maar allemaal.





21 likes

Deze verdienen ook om op je Instagram te komen :sunglasses::+1:

1 like

ja, maar welke is altijd weer de vraag.
Als eerste foto 2 of 4 , de rest aansluitend oid.

Vanmiddag gooi ik ze er op.

1 like

Ik zou ook voor 2 of 4 gaan ivm de sunsparkle :sunglasses:

ja lekker he.
Oe als ik die te pakken kan krijgen zonder dat het voor een serieuze bak tegenlicht doet zorgen dan klik ik absoluut.

Wat ik op de originele foto’s altijd wel goed kan zien en hier en op insta niet is een klein detail.
De witte subdails hebben een klein beetje structuur, zoals een vingerafdruk.
Niet opvallend, wel enorm mooi.

Ik zal eens ff puur daarop schieten.

serieus die Breitling begint meteen lief te kijken en mooi te zijn als je de camera erop mikt.
Wil ik de subdails erop zetten schiet ik 2 foto’s en meteen weer WAUW!!!. Is er niet lelijk op te krijgen.
In het zonnetje.

Maar de subdails details heb ik wel te pakken nu zodat ze ook hier zichtbaar zijn.


geeft mooi schaduw en diepte, slim gedaan.

17 likes

You got yourself some pretty big grail material sir. You really do :sunglasses::+1:

1 like

Heel mooi! Zeker vergeleken met de wingsloze versies!
Dit lettertype is ook mooier, bij de nieuwe navi is dat gewijzigd naar wat ik kan zien een panerai achtig lettertype. Kijk maar naar de 3. Overigens ook toegepast op de nieuwe avenger, zover ik het kon zien.

Kern ik haak af😀 en waardeer deze “oldskool” des te meer!

Ik heb de vernieuwde niet eens bekeken.
Dit is hem gewoon, punt.
Moet wel zeggen dat enkele nieuwe modellen mijn aandacht zeer zeker hebben weten te trekken.
Dus wie weet.

Bedankt voor het compliment.

Vorige week werd ik aangenaam verrast door een uitnodiging van S&C om volgende maand, samen met mijn zoon, met het vliegtuig naar Zwitserland af te reizen om een bezoek aan Breitling te brengen . Ik kijk ernaar uit!!! :smiley::+1:

11 likes

Mocht er iets tussen komen bij jou of je zoon je hebt Mn nummer hè :joy:

2 likes

Uiteraard!!! :grin:

1 like