Dankjewel man!
Wat zijn de afmetingen? Diameter en kastdikte
Mooi hoor
40 mm x 11,4 dikte. Zeer mooi horloge voor dagelijks gebruik, vooral ook bij wat formelere kleding. Past prima onder een mooi overhemd. Toch wel dan 100 meter waterdicht, dus een dagje uit op het water is ook geen punt.
Supergaaf echt!
Zo vind ik de Seiko BRIGHTZ Azabu Tailor ook geweldig. Niet te vinden, zijn er ook maar 500 van gemaakt.
Inderdaad zeer mooi! Wordt een uitdaging om er een te bemachtigen…
Mooi, niet perse waar je direct aan denkt bij breitling. Back to the ‘50s voor breitling.
Inderdaad! Ze maakten toen best heel mooie horloges vind ik.
En zwarte zijn list ook nog eens twee keer zo duur😟
Oei Harry, deze gaat die blauwe Oris denk ik van haar plaats stoten,…
Vind deze BB (blauwe Breitling) ongewoon mooi!
Als dit kenmerkend is voor de toekomst van Breitling, dan mag dat op sympathie van me rekenen.
Zet mijn naam maar op de lijst van geinteresseerden voor als je hem weg gaat doen.
OK, je mag wachten tot je hem binnen hebt…
Edit: of doe je deze nooit weg?
Ziet er goed uit
Mooie mix van classiek en toch dat beetje sportief ertussen.
Geweldig lekker BLING…ben weg van mijn Seawolf maar zou wel heel graag een breitling met zo’n bling bandje willen hebben…
wie weet ooit
Dank je wel kerel!
Mooi ding hoor! Ik heb het oudere model Superocean ook gehad- lijkt op die van jou- mooie klokjes.
Hoi Frank, dankjewel man! Ik had dezelfde reactie als jij, toen ik hem voor het eerst zag. Dat was ergens begin van de zomer. We zijn nu 5 maanden verder en dit horloge dook op bij Jaap @SuperC en de beslissing was direct genomen toen ik hem spotte. Een mooie en snelle deal met Jaap kunnen doen en uiterlijk binnen een paar dagen zal deze beauty bij mij in de kist liggen…
Oh wacht…
de horlogekist bedoel ik.
Echt een lelijke band.
Ik heb (nog) geen Breitling en lang niet alle modellen zijn nu bepaald mijn smaak.
Maaaarrrrr: kwam deze online tegen.
Echt lekker fris modelletje zo in deze kleurstelling.
Ben toch wel enigszins verliefd moet ik bekennen.