Breitling only topic!

Misschien dat het al ergens de revue heeft gepasseerd en ik het heb gemist… maar is de nieuwe Colt 41 nu alweer uit de collectie? Ik zie er niks meer van terug op de site van Breitling.

1 like

Staat er gewoon op…

2 likes

Hij is erg gaaf deze :+1:t2:

14 likes

Mooie plaat! Staat je goed hoor.

1 like

Maar vreemd genoeg zie ik de ‘Colt’ toch echt niet meer bij collecties staan op de site van Breitling. Als ik vrij zoek naar de Colt zie ik de modellen overigens wel.

1 like

Dank je, heb hem niet maar wel even gepast :grimacing::sweat_smile:

Staat wel gewoon op site, even naar All watches en dan in menu Colt aangeven !!

Wat voor werk doe jij daar?

Hebben ze daar ook Pokémons die je met Pokémon Go kunt vangen?:laughing:

Update: je reageerde al op iemand anders die dat vroeg.:grimacing:


N.A. Chronomat

10 likes

Lekker man!

Ik vind het geweldig dragen maar vind de colt 44 ook zo mooi op staal. Heel ander horloge met beide handen. Ik heb nu de gebrushte vouwsluiting met zwart rubbere band en twijfel om hem in de verkoop te zetten en staal te kopen. (Dus bij interesse…). Hoelang doen jullie gemiddeld met een rubberen strap? Heb hem nu 1 jaar…

2 likes

In gezocht ook geplaatst maar hier wellicht meer kans. Ik ben nog hard zoekende naar een deployment clasp voor een 20-18 rubber strap.
Ik heb al een strap dus alleen clasp is voldoende, een clasp met strap sla ik overigens ook niet af!
Iemand er een die weg mag of een goede tip waar er een aangeboden wordt (yep de AD weet ik al).

Zal niet makelijk te vinden aan een ‘scherpe’ tarief en nog moelijker voor een zwarte te vinden :grimacing:

2 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

7 likes

De Aerospace is heerlijk maar deze band met stiksels vind ik niet mooi combineren.

Toch super confortable, en ook iets anders om te wissellen met de titane of de military

Dat maakt direct een andere klock :heart_eyes:

9 likes

Als je het over super comfortabel hebt, komt deze meer in aanmerking !!

148149

9 likes

Die zie ik dus niet graag, het lijkt mij een honingraat :roll_eyes: ik heb veel liever de “Michelin” band :rofl:

7 likes

Deze combinatie is wel erg kicke.
De Evo is robuust, dat vraagt om een band als deze

Gelukkig ieder zijn smaak.

Even voorpret delen op dit late uur… Deze heb ik incoming de komende dagen… :blush:

Kan niet wachten… :sweat_smile:

35 likes