Breitling only topic!

21 likes

Crosspost van de NA:

25 likes

Aah, cool!!

Hoe is de aansluiting kast-band? Ik vond um niet ā€œstrakā€ toen ik ging passen bij schaapā€¦

1 like

Hij is helaas niet helemaal strak nee, ik begrijp dat dit bij meer Breitling vaker voorkomt. Het stoort het me echter niet

1 like

De kleur van de dial is prachtig. Jammer dat hij niet in 44 mm beschikbaar is

3 likes

Er is toch een Colt A17388 in 44mm (in blauw dial ziezo, in grijs weet ik niet))

Toch wel, er is een grijs bij TimePiece Bank (B) in 44

Die kan nietā€¦ is nooit gemaakt, dus foutje denk ik.

1 like

Grijs is er niet in 44

1 like

inderdaad, enkel in 41mm

1 like

De blauwe wijzerplaat ooit gezien en gepast? Die is ook erg mooi om te zien, en wordt veel vaker aangeboden dan de grijze

de Breitling Skyracer in actie
image

9 likes

De Skyracer met een Nato :star_struck:

8 likes

lekkere combiā€¦ zal vast ook super dragen zo.

Ik gebruik de skyracer puur voor werken en andere klus/hobby/sleutel activiteiten en dan is de rubberen band toch echt wel meest geschikt.

Dus wanneer ik niet met arbeid bezig ben mag de Skyracer rusten om de whisky fles.

8 likes

Zal ook voor werken zijn, afwisselend met de Evo :heart_eyes::heart_eyes:

10 likes

8 likes

Deze mag ook vertrekken, titanium draagt echt perfect maar de Navitimer moet er komen.

5F10F517-247C-4BEA-BFC2-46AB4BEEDFA3

12 likes

Kerel, je bent lekker aan het ruimen.
Wel stuk voor stuk horloges die ik zou willen / nog niet heb gehad.

Maar ja, centen op & eigenlijk bijzonder tevreden met de collectieā€¦ Dan laat je ook makkelijk schieten. :joy::grimacing:

1 like

Ja, ik heb nog genoeg op de lijst staan wat ik nog wil proberen. Dan moet er ook weer wat weg :wink: Over deze twijfel ik het meest maar het is niet anders :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dan niet doen en gewoon houden.
Welke Navitimer wil je?

Maken die paar centen wat deze je gaat opleveren echt het verschil ??
Ik vind deze ook erg mooi als setje naast een Navitimerā€¦

Houden !!!

2 likes