Breitling only topic!

Gisteren deze aangeschaft, ben er blij mee.:smiley:

23 likes

Avenger II GMT ten anker nabij Istanbul, vanavond via bosphorus kanaal door naar loshaven Novorossiysk.

28 likes

Er kwam toch een kink in de kabel, ā‚¬2600 voor een gebruikte Avenger met blauwe plaat, of 2700 voor een nieuwe zwarte.
Ik ben blijkbaar besluiteloos dit weekend.

ben er blij mee.

En terecht. Hij is gaaf

1 like

ƉƩn gmt of gewone? Want voor een gmt beide prijzen veel te duur :wink:

GMT bij een juwelier. Oh, op staal natuurlijk.
Maar als je een mooie, maar voordeligere weet dan hoor ik dat graag.

3 likes

Lang naar gezocht!

Particulier en ongedragen, bijzonder.
En dan ook nog de laagste prijs, klinkt wel erg goedā€¦

Waarschijnlijk omdat deze een aangepaste bezel heeft door een colab met Lyconet? Trekt op niveel vind ik persoonlijk.

Die met blauwe plaat uit nl (Alkmaar) zou ik ook niet nemen voor die prijsā€¦ Er wacht zo een service die moet gebeuren.
Even wachten, de prijzen staat precies hoog momenteel. Na de feestdagen zullen ze wel goed zakken :wink:

Wat gaaf die fotoā€™s!!
Vooral icm de nautische wereld!!

1 like

Ik heb dezelfde maar nog geen Cape Cod aangeraakt hoor.

18 likes

Dank, GMT functie is niet alleen handig in de lucht :wink:

Je moet echt gaan stoppen met die plaatjes hoor. Ben ik eindelijk terug naar Ć©Ć©n Breitling (SOH), ben jij steeds aan het teasenā€¦ Dat gaat weer geld kosten! :triumph:

2 likes

8 likes

ook werkelijk een prachtig stuk toch!! Om trots op te zijn.

ai, ok ik stop eventjes voor jou.
Want dit is wel een aankoop in de hoek van ā€œdie voel je in je knipā€ en dat wil ik je niet aandoen.

1tje nog???

kopen, doen, ga nou, hop!! man man wat een geweldig ding. Mooi, draagbaar, bijzonder, en en en en en en en en en.
nadeel?? Je blijft erna staren, mist alles om je heenā€¦

15 likes

Ik wil toch ook echt wel een navitimer voor mā€™n 30e hebben, grail materiaal :heart_eyes:

3 likes

Ik mis deze soms wel, er komt sowieso ooit weer een Breitling :ok_hand:

10 likes