Breitling only topic!

Is deze ook Titaan of staal?

En welk jaar? Zijn andere cijfers!

Staal

2008-2013

1 like

Er is weldegelijk 5j garantie hoor. Moest dat je nog tegenhouden :wink:

Vandaag deze nog eens om de pols. Binnenkort verkocht, dus nog even genieten

7 likes

16 likes

Je bent de foto van de gesp vergeten :wink:

3 likes

Zijn de meningen over verdeeld. Zelfs bij S&C heb ik het idee dat ze het niet weten
Kan iemand dat aantonen met de garantie kaart
Gaat om de zwarte soh op stalen band 42mm

Blijf deze erg mooi vinden. :ok_hand::ok_hand:

Ik zal je morgen PB sturen met foto. Heb deze in 2018 gekocht en op de garantiekaart staat 5j garantie.

2 likes

Is afhankelijk van het uurwerk (in-house heeft 5jaar)

soh 2

3 likes

Ja is toch 5 Jaar zie ik.

Blijft toch raar, is geen inhouse (tudor uurwerk) en toch 5jaar garantie

Goh, het is een speciale deal met tudor. Het is mss niet breitling in house, maar toch in house van tudor. Vandaar mss toch 5 jaar

2 likes

Déjà vu? :wink:

1 like

Ben er al een x.mee bezig geweest, ook toen niet duidelijk. Maar staat toch echt 5 jaar op de garantie kaart.

Wel onder voorwaarde dat breitling elke 2 jaar de waterdichtheid heeft getest

1 like

10 likes

Heb je die info van een AD? Kreeg ik niet mee als voorwaarde

Er zijn wel wat artikelen te vinden op Internet met uitleg over dit verhaal. Het betreft een samenwerkings/uitwisseling programma met Tudor, waarbij Breitling de Chrono modellen van Tudor voorziet van uurwerk (base B01 caliber) en de non chrono’s door Tudor aan Breitling worden geleverd. Hierdoor hoeven beide merken deze niet extern in te kopen (Breitling: ETA 28xx/ Tudor 775x) en dus zien ze dit als Manufactuur. Overigens zit er geen standaard Tudor uurwerk in een SOH, maar wordt de B20 op wensen van Breitling afgewerkt en staat er ook Breitling op. Geen cheap inkoopcontractje dus maar slimme en structurele samenwerking (zoalang het duurt). En dus vanuit Breitling gezien 5 jaar garantie zoals op al hun manufactuur uurwerken.

4 likes