Breitling only topic!

Prachtig die avenger GMT, zeker met die glimmende band.
De plaat is ook prachtig bijna het zelfde als mijn avenger seawolf II :heart_eyes:

1 like

Is het een blauwe plaat? Misschien staat deze band plus sluiting er wel mooi bij?

147

149

9 likes

Die is er ook in het zwart😉

1 like

Kijk hier maar eens:


Vouwsluiting kan ik je echt aanbevelen, kost wat maar is het waard (is verstelbaar).

1 like

Mooi bandje :wink: Ik schrok wel een beetje van de prijs voor die vouwsluiting. :sweat_smile:

De plaat van mij horloge is zwart, maar lijkt onder bepaald licht een beetje donkerblauw…

Ik haal tzt sowieso zo’n rubberen band met breitling letters erop.

Ben nu aan het neuzen voor een mooie kanvas of leren band… Wellicht een Ko of een Clover strap.

Ik zat hier al een beetje rond te neuzen… Tnx :ok_hand:

Allemaaf ff rustig overdenken…

1 like

Verstandig, kost genoeg.

1 like

En dan moet er ook nog een tooltje komen zodat je zelf de banden kan wisselen…maar als je dicht bij de AD woont en daar je 2e band hebt gekocht kun je het ook door hun laten doen, heb ik ook een tijdje gedaan en doe het nu zelf (Breitling band nieuw kost bij elke AD hetzelfde).

2 likes


Still in love🥰🥰

17 likes

Cosmonaute op Colareb Spoleto overgenomen van @illewoare.
Leuke band, soepel en mooie textuur.

12 likes


17 likes

@royke74 zo is je colareb toch op een topper van een horloge terechtgekomen :smile::+1:

2 likes

Zo rouleert t lekker door hè :smiley: Staat m prachtig trouwens @BBOP

2 likes

7 likes

20 likes

16 likes

Heerlijk detail met de wings en de schaduw vd B :grinning:

11 likes

Ik ben geen Breitling adept, maar waarom is deze nog niet verkocht?

Het lijkt me juist een echte toolwatch, in tegenstelling tot die glimmende meuk.

10 likes

Eens! De cijfers zijn mij té aanwezig. Kan ik dus niet naar kijken op de pols. Verder een prima deal!

3 likes

Dacht dat jij daar juist van hield, liefst met glinsterende steentjes net als mijn nichtje die vind dat ook zovet :wink:

Maar mooie SO die van @jurk, het is dat ik al een SOH heb anders kocht ik hem!

4 likes

Gepolijste lugs op een toolwatch slaan als een lul op een drumstel.

Potverdorie Roel, KOOP DAN.

3 likes