Breitling only topic!

thanks!!
38mm, 10mm hoog. Lijkt een perfecte maat voor me.

2.8 K€ nieuw is te vinden… :wink:

Zou moeten vragen als niet te vinden is in outlet Roermond ?? :thinking: dan is 30% korting zoiezo

1 like

Met een klein beetje sunburst erbij ;-).

17 likes

Voor 2.8K een no brainer. Enige idee waar muv roermond?

Verdorie, ik kan niet wachten mannen. Terug naar de roots. Hoop dat hij niet te groot valt voor mijn pols.

Op staal, maar ook op de heerlijke Breitling clasp :star_struck: ik zal alleen een los stukje met de Breitling opschrift moeten kopen voor de vouwsluiting. Ik heb deze band wel met gesp, maar die ga ik verkopen.

16 likes

Chrono 24 of een goed handeling bij de AD , ik krijg ooit 24% bij AD (1.5 jaar later was hij wel niet meer AD Breitling :roll_eyes:)

1 like

Chrono 24 of een goed handeling bij de AD , ik krijg ooit 24% bij AD (1.5 jaar later was hij wel niet meer AD Breitling :roll_eyes:)

Dank je, ik ga eens speuren!

…of hoeren geluk hebben

was 2 jarengeleden ergens in Belgïe… :star_struck:

5 likes

25% moet zeker lukken vind deze kleur ook erg mooi

2 likes

Bij Jomashop is veel kansen op extra taxes en invoerkosten, kan beter blijven in EU, Italy of Duistland

Ja was voorbeeld van de kleur die ik bedoelde :+1:

1 like

@Menno023 heb vandaag ook de blauwe variant met witte omlijnen omgehad. Maakt dat het horloge kleiner lijkt dan de zwarte. Hoewel ik ook een zwarte speedy heb is de zwarte 50/50 grijs en zwart en wordt dan mijn keuze verwacht ik.

Al is die groene kleur wel heel gaaf idd :wink:

1 like

Past wel perfect op jouw pols, tof horloge :slight_smile:

1 like

Sta ook open voor een licht gebruikt exemplaar. Als iemand er 1 spot en dit door wil geven wordt dat zeker gewaardeerd.

Top dan ben je de eerste op hf. Denk ik staat goed op je pols in iedergeval.

1 like

Thanks, hoe meer ik erover kijk en lees hoe gaver ik 'm vind.
Jammer van het basic uurwerk, maar goed die zie ik toch niet zitten :stuck_out_tongue:

Erg mooie combi is dat een origineel breitling band?

1 like

Bedankt! :laughing:.

Nee; geen originele Breitling band, dit is een “custom made” band van cloverstraps. :four_leaf_clover:

1 like

Uurwerk is nooit echt basic bij Breitling
Het is een basic uurwerk verwerkt door Breitling, dus zoiezo verbeteren en ook COSC met certificaat

1 like