Breitling only topic!

Nice! De 42 of 44mm?

42

Vandaag in het outlet Roermond

5 likes

niet zo miepen over 42 mm joh (wijf!!!) je speedy paste ook prima met 42mm dus deze staat vast ook prima :slight_smile:
Vwb de strap lekker de gladde versie houden ipv de drukke band met Breitling erop. Dat is een beetje voor Tag Heuer dragers (ow wacht :joy:).

zonder grappen de gladde (discontinued) pro diver band is super!

1 like

Ik vind hem mooi, vooral de combinatie rood + blauw vind ik zeer mooi.

9 likes

Vandaag ook een Breitling Colt gekocht in Roermond. Een mooie prijs en nog het “oude” model. Ik ben blij.

22 likes

Prachtig horloge. Ik heb ook voor dit ‘oude’ model gekozen en geen moment spijt gehad. Het laatste model is inmiddels ja nog geen jaar alweer uit productie. De Colt range gaat verder onder de Avenger collectie. En gaat weer terug naar ‘ons’ model met wings. Blijkbaar geen succes geweest dat laatste model.

2 likes

Als ik deze blauwe “oude” Colt zie snap ik ook waarom de laatste collectie niet liep. En enorm zonde dat de Colt eruit gaat, vond het altijd een leuke serie. Maar sowieso zijn ze het een beetje kwijt bij Breitling, helaas…

1 like

Ik begrijp het ook eigenlijk niet. De “nieuwe” modellen zijn zo anders dan de oude.
Waarom zo’n grote verandering en niet 2 modellen naast elkaar.

Ik ben in ieder geval blij met mijn aankoop.

1 like

De weg kwijt vind ik een groot woord. Er zitten ook echt mooie modellen bij de nieuwe lijn. En de Avengers zijn gewoon zoals de Colt en wat geupgrade dails. Ik snap zeker dat ze proberen te vernieuwen waar kan. Een Sub hoeft niet vernieuwd te worden, maar het is voor de jongere doelgroep minder tof om met een Navitimer te lopen.

Wat mij het meest stoort zijn de overduidelijke besparingen.
Vind ik niet kunnen m.b.t. de (nieuwe) prijzen die ze hanteren.
Vergelijk maar eens de casebacks van de nieuwere modellen met die van de oudere :confounded:

Oud
coltautoIIB

Nieuw

:point_up_2: lijkt wel laser etching

4 likes

mee eens, de oude zijn wel 100 keren mooier :heart_eyes:

7 likes

Ja helemaal mee eens dat ze moeten vernieuwen, maar ik vind de vorige versies beduidend mooier dan de nieuwe. De oude Avenger had veel mooiere details, opgelegde cijfers. De huidige indexen lijken niet meer opgelegd, en op foto’s vind ik de geborstelde oppervlaktes echt van veel mindere kwaliteit dan bijv. bij Rolex of bij oudere versies.
Ik blijf meer een fan van de pre-Kern style. Wat meer uitgesproken, minder IWC gehalte.

2 likes

Schijnt ook dat er geen manufacture en suisse meer staat in de nieuwe banden…

1 like

Helemaal mee eens Breitling stond bekend voor de bling :+1:

11 likes

Corona virus in mijn stad, maar toch voel ik de lente

11 likes

5 likes

Vanmiddag op het punt om de Breitling te verkopen, tot ik hem op staal deed…! Nondeju wat een knaller zeg. Mooier dan op rubber. Zo heurt het!

27 likes

Ja joh … dit is echt meer horloge dan de Seamaster hoor. Mooi Robert

1 like