Breitling only topic!

Zeer nuttig om in een ‘Breitling-only’ topic weer zo’n zinvolle reactie te plaatsen. Hulde!

6 likes

Vind het wel grappig, zeker zo via een forum.
Breitling dit dat zus zo. Bling Bing, schreeuwend en voor patsers.
Maar overal waar horloges verkocht worden van enige waarde is Breitling van de partij. Dit zal niet zo zijn als ze niet verkoopbaar zijn.
Als ik naar de gebruikte markt kijk gaan ze in winkels en bij particuliere behoorlijk snel en voor aanzienlijk geld van de hand.

Maar goed, of je het nou wel of niet mooi vind ze zitten prachtig in elkaar. Elk detail zit aandacht in.

Ik zelf vind veel mooi, maar heel eerlijk vind ik Breitling over het algemeen juist door het oog op de details erg mooi om naar te kijken.
Er is veel te zien waar al die aandacht inzit.

Qua aanschaf… mijn huidige Breitling is meteen de topper voor mij.
Neemt niet weg dat de collectie met andere merken aangevuld gaat worden want man man wat is er toch een hoop mooi spul. Hamilton, oris en omega trekken mijn aandacht zeer zeker ook! .Wie weet ooit nog de Old Navitimer II en/of de superocean uit de Breitling fabriek.

2 likes

Thanks

Ik breng graag een beetje leven in de brouwerij

Je eigen gemaakte bier heeft een zure nasmaak maar ook daar is een markt voor.

Ontopic maar weer…

2 likes

Die markt zal aanzienlijk kleiner zijn toch… van kortere duur ook.

Maar goed. On topic met deze glimmende rakker.

1 like

Om je even gerust te stellen, ik vind inmiddels de Transocean, de Superocean en de Colt 41 best mooie Breitling horloges.

Deze met name

Ik ook! En dan het liefst op de rubberband.

11 likes

Ach, dan gooi ik nog maar eens een foto van mijn Navi erin

14 likes

Je hoeft mij echt nit gerust te stellen. Een eerlijk gezegd zal het mij een worst wezen welke modellen je wel en niet mooi vindt.

Voor sommige mensen, en daarmee bedoel ik niet per se mijzelf, is een horloge aanschaffen iets meer dan alleen een horloge. Jaren sparen, passen, twijfelen, nog meer sparen, overleggen met de vrouw tot het moment eindelijk daar is. De aanschaf. En of het nu om een Seiko, Oris, Omega, Breitling, JLC of Nomos gaat, dat maakt werkelijk niets uit. En dan zijn er forumleden die het nodig vinden om even snel hun gal te spuwen in ‘merk-only’ topics. Met als doel, je zegt het zelf, wat leven in de brouwerij brengen. Als ik jouw profiel lees, dan zie ik horloges waarvan ik ook denk, dat is niet helemaal mijn ding. Dan kan ik twee dingen doen, (I) reageren op jouw foto’s en zeggen “gadver”, “hommage”, “koop het echte werk” of (II) jou in je waarde laten. Ik kies voor het laatste aangezien dat beter bij me past.

Ontopic, @Bauhaus, wat een fantastische klok!
@Bert1, lekker hoor! Rubber ook op vouwsluiting of gesp?

15 likes

Alle lof voor @Nielsracing .

2 likes

Gesp. Vouwsluiting vind ik te duur, en deze met doornsluiting is lekker plat :+1:t2:

Daar heb je een punt. Ik heb redelijk smalle polsen dus vandaag dat de doornsluiting bij mij juist heel ver uit stak. Ik ben uiteindelijk gezwicht voor de vouwsluiting die ik heb overgenomen van een forumlid. Overigens naar volle tevredenheid. Dat traploos verstellen is toch wel erg fijn en gebruik het ook vaak. Alleen die prijs (vooral van een nieuwe), daar word je niet vrolijk van nee… :wink:

4 likes

die B55 vind ik top, alleen zou die met een black titanium bracelet moet zijn ;-).

1 like

Derde optie is, in een reactie laten weten wat je ervan vindt.

:joy:

3 likes

Reageer dan gewoon niet.

2 likes

plaatje dan maar. :grin:

9 likes

Ik vind die DLC coated titanium band ook mooi. Kost helaas ‘maar’ 2400 euro :frowning:

Is dat dan dezelfde look en afwerking als de case? ik dacht dat de case door zijn legering donkerder zag ipv een coating.

Jazeker, zelfde grade titanium en DLC coating. Wel gevoelig voor krassen net als de kast van mijn B55. Hieronder een foto van het interweb (en dus niet van mij).

1 like

Die B55 :heart_eyes:
Vind hem echt super.

1 like