Breitling only topic!

@dennisyzf Waarom ligt je vrouw in de kluis ? :slight_smile:

De dame des huizes mag na de Edit gewoon weer in de rest van het huis komen ook. De kluis is geen goed idee, daar ligt de creditcard ook en wie weet wat er gebeurd als ze daar de hele dag mee alleen is😁

Hahaha top reactie dennis !

6 likes

Ben nu dit hele topic doorgescrolld maar alleen de Transocean vind ik een écht mooie Breitling.
Helaas zit daar dan weer zo’n glimmende mesh aan vast.

Voor de rest is Breitling in mijn ogen vooral en alleen BLING BLING BLING BLONG BLING


Ieder zijn smaak zeg ik maar

1 like

Ik heb geen momenteel geen Breitling en voel me ook niet aangesproken maar u heeft misschien slecht geslapen ?

:joy:

4 likes

De SOH vind ik zelf ook geen bling bling.
Maar smaken verschillen gelukkig :wink::+1:

14 likes

Zo dan. Gefrustreerd omdat je geen Breitling kunt betalen?

3 likes

Prachtig horloge maar de mesh is mij tóch too much

Oké dus nu de Transocean en de Superocean.
Twee modellen zijn mooi :grin:

2 likes

Dat is geen issue

Hou dan eens op met je gehuil als een klein meisje en je hyves gifjes

9 likes

Relax buddy
Je hoeft je niet aangevallen te voelen

No worries :beers:

1 like

Ach, ik vind die bling bling bling wel meevallen toch?

2 likes

Breitling is Breitling. Met mooie en minder mooie modellen. Ja het glimt. Ja het valt op. Maar het is een prachtig merk. In mijn ogen mooiste historie en mooiste logo. Het is duur, soms schreeuwerig, dik, maar vooral sjiek, robuust en tot in de kleinste detail en met zorg gemaakt. Ik hou ervan.

5 likes

Ahhh nu begrijp ik je wat beter :grin:

1 like

Ik vind Breitling toch ook wel een beetje teveel blingbling…denk dat ik daarom vandaag maar een een Rolex aandoe…

3 likes

Mijn Rolex werd herkend… Op mijn Breitling krijg ik geen opmerkingen… :joy:

Met andere woorden: een Rolex is een opvallend (blingbling) horloge en een Breitling niet…?!

1 like

Denk dat velen nog geen Breitling hebben mogen voelen . Zouden dan wel anders praten.

2 likes

Wat vinden jullie van de Chronospace Evo B60. Een in house quartz chrono… gaan ze de cheap way op, of gewoon een goede zet voor mensen die de all analog look willen, maar niet de service kost en een automatic ?

Ik ben in elk geval blij dat ze deze keus maken. Let vooral op het detail van het ontkoppelen van hun logo… anker en wings op een apparte wijzer :-).

4 likes