Breitling only topic!

Zou je het willen navragen wat ze er voor wilt hebben?

1 like

In de winder .

3 likes

Mooi ding!
Ik zat er zelf ook aan te denken om een watchwinder te kopen, maar ik las hier ergens op het forum dat bepaalde onderdelen in je horloge eerder vervangen moeten worden door gebruik van een winder? Ik heb er totaal geen verstand van, maar het zou te maken hebben met het feit dat er constant veel spanning op je horloge staat?

kan kloppen omdat je continu opwinden doet en dus de veer vol gespannen hou. MAAR daar heb ik aan gedacht.
Deze winder wind je horloge nooit helemaal op! Je kiest je type horloge via de app en dan zal hij draaien zoals de Breitling fabriek ok vind.
Hij zal nooit geheel vol raken en dus safe.
Hij draait dus bij lange na niet de hele tijd door, soms staat hij een uur of meer alleen maar mooi te zijn.

2 likes

Mooi! Waar heb je deze gekocht als ik vragen mag?

Bij ChronoJuwelier.com via bol.com https://www.bol.com/nl/p/watchwinder-horlogeopwinder-spin-r-r2-kleur-zwart/9200000058449339/?suggestionType=typedsearch
Die was het snelste met leveren.

Was de volgende dag perfect verpakt met een mooie ā€œpersoonlijkeā€ brief van de juwelier erbij en een fijn poetsdoekje als extra.

2 likes

Dit doet hij.

1 like

Zoā€¦ ik heb originele reserve. Vind ik een fijn en rustig gevoel om ze in huis te hebben.

Zijn verdomd mooie pinnen! Net FF mooier dan universeelā€¦ altijd leuk mooie details

1 like

Meteen de Breitling op casual perlon

gezet voor een etentje vanavondā€¦

3 likes

10 likes

Proberen de kindjes te pakken te krijgen om aan tafel te zittenā€¦

20 likes

3 likes

Mijn eerste chrono.
Kijk niet naar de datum
.Q

Kijk Niet

5 likes

2 likes

Gadverdamme die datum!

Ai dat is niet de bedoeling! Wel mooi horloge.

Gisteren avond met een etentje mocht de Breitling mee op perlon. Zo gaan we lekker lunchen en de chronomat mag wederom mee. Maar nu op mooi chocolade bruin leer.

1 like

2 likes

Oud plaatje maar mā€™n eerste serieuze horloge en nog steeds dagelijks op de pols.
Naar mijn mening nog steeds het mooiste moderne model superocean dat breitling ooit gemaakt heeft.
Draagt super op staal, rubber en leer.

Ik krijg het mā€™n bek amper uit maar wellicht binnenkort toch afscheid omdat ik naar een Rolex kijken benā€¦

8 likes

Inderdaad een mooi model, maar waarom zou je hem wegdoen? Gewoon even doorsparen ipv inruilen? Kan je ook geen spijt krijgenā€¦

2 likes

Er ligt ook nog een tudor Big Block in de kluis.
En niet geheel onbelangrijk, er is ook een vrouw in huis waarmee ik toch enigsins moet overleggen (en die vindt 1 horloge ook voldoende)