Breitling only topic!

Misschien roep ik nu heel hard kut in een kerk, maar nato strap proberen?

Nato lijkt mij een no go wegens te dun. Zoā€™n klomp van een horloge moet nu eenmaal een dikke band.

Als je Facebook hebt, kijk dan even bij jose maria aguilar. Heb ik hele goede ervaringen mee. De originele van breitling zijn mooi maar erg duur!

gezien, jammer dat er niks tussen zit in het zwart met vouwsluiting.

Hij maakt op maat. Zwart ook. Enkele voorbeelden van zijn Facebook:

1 like

Mooi!
Overigens, leun niet teveel op de Breitling textiel kwaliteit. Die is namelijk niet om over naar huis te schrijven. Vooral aan het uiteinde begint het snel te ā€˜rullenā€™ Niet echt storend maar ook zeker niet beter dan een textiel bandje van een ander.

1 like

Blijft het probleem van vouwsluiting. Heb een broertje dood aan doornsluitingen ;-).

Dan vraag je of hij er een voor een vouwsluiting maakt. Hij maakt op maat, dus precies zoals jij wil.

Helaasā€¦ ik heb de 48mm GMT wĆ©l op mijn lijstje staan :sunglasses:

Dank je wel. Mooie prijs.

1 like

Probeer de Breitling Transpcean. Mooie dresser als je bij Breitling wilt blijven.

Ik heb zojuist 4originele besteld. Ɓ ā‚¬10ā€¦ weet ik 1oo% dat het goede stevige zijnā€¦
Vooral dat is van belang. Wil geen twijfels in de pennetjes hebbenā€¦ dank voor de hulp.

1 like

Ik weet nog 'n nieuwe van 'n bedrijf wat gesloten is. Een van de weinige die ze nog hebben. (Lees niet verkocht in 2 jaar outlet)

Moet wel wat met de prijs te doen zijn.

Welke is dat als ik vragen mag?

1 like

http://www.kaasschieter.nl/horloges/breitling/transocean/transocean-chronograph-ab015212

Volgens mij deze.

1 like

Hier voor een stuk minderā€¦

https://www.chrono24.nl/breitling/breitling-transocean-chronograph-38--ocean-classic-171a-a4131012bc06--id6224785.htm

Dat is 'n andere.
Overigens zeg ik niet dat 't deze prijs is, de toko zit al lang dicht, dit was lange prijs de outlet prijs. Ik vermoed dat het nu voor 'n stuk minder mee mag.

Dank je wel. Wat is de naam van het bedrijf.

Nouja, daar ga je dus niks meer vinden.
Ik ken dā€™r ā€˜persoonlijkā€™.

10 likes