Breitling only topic!

15 likes

a classic :ok_hand:

Heeft er hier iemand ervaring met de Blacksteel varianten van Breitling?
Ben benieuwd naar de kwaliteit van de finishing en of deze redelijk krasbestendig is.

3 likes

Ik ben heel tevreden met mijn Breitling maar wil niet teveel als afgezaagd overkomen door telkens de zelfde te moeten posten :slight_smile:ļø
Maar vooruit dan maar, komt ie nog eens :slight_smile:

17 likes

Helemaal mee eens ! :facepunch:t2:

1 like

7 likes

Eigenlijk best bijzonder hoe je van een horloge kunt blijven genieten. Heerlijke klok :heart_eyes:

17 likes

Jongens een vraag.

Breitling heeft eigen push pins. Verstandig of zelfs een must die te gebruiken of zijn universele ook prima en veilig te gebruiken op de breitling. (Op leer)

1 like

Hahahaā€¦Ik weet wat je bedoeltā€¦ik heb 1 Breitling waar ik natuurlijk erg heel erg blij mee, maar wil hem niet constant posten.

15 likes

Laat die klatser(s) maar zien hoor!

2 likes

Kent er iemand een goedkope adres voor een Transocean. Een van de mooiste van Breitling naar mijn mening.

2 likes

Chrono 24
Van wonderen watches

1 like

Van twee uur geleden, het is en blijft een top klok!

12 likes

vmwatches.nl ook aanrader

2 likes

Deze bij Time of Switserland

https://m.timeofswitzerland.com/en/Breitling/Transocean/Chronograph_38/Ocean_Classic_171A_A4131012G757-74910

1 like

herenā€¦ sorry. Iemand antwoord op mijn vraag? Ben er even druk mee dus heb antwoord/advies nodigā€¦

Push pins heb je kwalitatief en cheap ass.
Laat je niet gek maken door de AD dealer die je wel 25 euro of meer durft te vragen voor een stel originele B push pins.
Voor een paar euro heb je prima push pins die niet door B zelf vermarkt worden. Let wel even op voldoende dikte van de push pin (zowel het middendeel dat in het leer zit als de uiteinden, zodat die strak in de gaatjes in de lugs vallen); geen of iig niet teveel speling.
Succes met je swap!!

Cheers,
Otto

1 like

Mijn dank is groots!

1 like

Draag nu mijn airwolf raven op leder, maar is toch niet echt mijn ding. Rubber ook al geprobeerd, en staal ook. Dus zoek nog steeds een deftige textil met vouwsluiting.

2 likes

Prachtklok maar idd niet op leer.

1 like