Breitling only topic!

Nog een paar foto’s om het ontbrekende NA topic goed te maken :wink:


18 likes

Beste Breitlingbezitters…

Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat ik nog niet in dit draadje voorkom :anguished: ??

Even een kleine inhaalslag en er komt nog wat als ik een fotomomentje heb eerdaags…

Cheers,
:sunglasses:
Otto

24 likes

Goedeavond

11 likes

Drie mooie Navitimers! Wauw!
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

1 like

Thanks :grin: !

Ik heb idd niets meer te wensen in Navitimer opzicht. Silver, black & blue en dan ook nog drie verschillende uurwerken.

Ik ben klaar :+1: !

Cheers, Otto

2 likes

17 likes

11 likes

Schitterend! Is de laatste een A13322 old Navitimer?

Die staat hoog op mijn lijst en heeft door de dialconfiguratie licht mijn voorkeur tov je eerste foto.

Je slaat de spijker op z’n kop, Utrecht! Leuk een liefhebber/kenner van de Old Navitimer ‘aan de lijn’ te hebben :+1: . De zwarte plaat met verzilverde subdials is echt ge-wel-dig. Ik had hem daarstraks bijna gepost in het Panda Only Topic als reverse panda maar heb dat (nog) niet gedaan…
De A13322 laat zich fantastisch combineren met mooie banden en heeft imho een ingetogen doch classy uitstraling. Voor de hand ligt een zwarte full croco band of een zwarte buffelband maar laatst een tijd op een beige suède band gedragen en dat is ook echt waanzinnig! Draagt superchique bij een pak maar ook zeer smart casual bij een jeans met blouse. Maar dat zijn allemaal smaak/stijl dingen…
Momenteel ben ik de collectie aan het uitdunnen waarbij ik al diverse andere horloges (meer low end dus geen zoals deze van 3K+ met full set) in het verkoopgedeelte heb geplaatst. Deze gaat daar vooralsnog niet naar toe omdat ik hem te iconisch vind voor Breitling en daarmee eigenlijk een vaste plek in mijn collectie verdient/behoeft. Maar wie weet als ik straks doorsla in het uitdunnen :wink:

Cheers,
:sunglasses:
Otto

1 like

Smelt

1 like

Thanks voor je leuke reactie Otto! Ik ga maar eens oriënteren komende tijd wat er allemaal te koop is via chrono24 of elders. De maat lijkt me ook perfect in tegenstelling tot de 46mm Navitimers. In de etalage bij s&c Utrecht lijken ze al groot dus om mijn pols helemaal vermoed ik…:wink:

Mocht hij de verkoop ingaan hoor ik het graag natuurlijk. Of als je heel toevallig een Speedy Pro zoekt😁

1 like

Suggestie voor inspiratie


:grin:

1 like

Over iconisch gesproken… :slight_smile:

3 likes

En met het enige nuttige gebruik van de chronograaf :sunglasses:

4 likes

Vroeg me al af wat je er mee kon doen :smile::+1:

1 like

De bureaublad achtergrond van mijn ipad én iphone…

8 likes

Oh ja, en de 48mm QP natuurlijk…

4 likes

Die QP is mij een maatje (lees halve cm) te groot maar verder: wat een prachtbak :heart_eyes: zeg ik als Navitimer fan!

Vind je die QP gewoon mooi of bezit je hem ook, Jur? R.E.S.P.E.C.T. in dat geval…

Cheers,
:sunglasses:
Otto

Ik doe met je mee :grin: maar eerlijk is eerlijk, die van jou ziet er wel heel goed uit

3 likes

7 likes