Breitling only topic!

Genieten op zondag van de radio en de Breitling…
Heerlijk luie zondag!

4 likes

De Quote (500) is ook van de serie :wink:

2 likes

Ik heb een uitnodiging ontvangen om binnenkort langs te komen op het hoofdkantoor van Breitling Nederland om in het atelier te kunnen zien hoe reparaties/controles worden uitgevoerd.
Zijn er hier nog Breitling liefhebbers die vragen hebben die ik daar kan stellen?

2 likes

Jazeker! Mijn vraag is: mag ik mee?:grin:

5 likes

Al eens gedaan. Bij toeval overigens want moest in het pand zijn voor het werk. Maar absolute aanrader!!!

1 like

Vraagje:
Vandaag is de mijn horloge (Chronomat gmt) getest, en zie hier de uitkomst.
Nu heb ik er zelf geen verstand van, dus mijn vraag aan jullie: zijn dit goede waardes voor een mechanisch uurwerk? Ik heb iig begrepen dat het binnen de marges van de isonorm 3159 is…

Geen idee.

Waar ik wel zeker van ben…

Facturen typen met de Breitling om vind ik heerlijk… echt, doe hem altijd om als ik dit aan het doen ben…

2 likes

Heerlijk die SOH 2 op de @Ko-Banden band

16 likes

Moet niet gekker worden hoor Hans :smile:

Mooi!
Ben ook wel ‘fan’ van deze combi (schaamteloze copy/paste van Instagram). Blauw/bruin = gaaf!

1 like

1 uit het archief :kissing_smiling_eyes:

6 likes

noch maar eens in the picture :slight_smile: voor en na.

1 like

Mooi zo die leren band!

1 like

erg he!!!

Maar we gaan er weer aan beginnen hoor, ik zit er klaar voor en tevens de Breiling zit er netjes klaar voor om de pols.

facturen tijd!!

3 likes

Yes ik kan/mag weer meedoen😁

27 likes

WAUW !!!

Prachtig.

1 like

Voor en na wat precies?

1 like

En hoe…:+1:

1 like

Sweet…baby…jezus.

Ik ben bang dat @Lowlander z’n Colt heeft laten coaten. Maar to be honest, die bezel ziet eruit als Hema spuitbusjeswerk. Erg benieuwd wie het gedaan heeft?

2 likes

Ik weet niet wat ik erger vind. Het repertoire van al die palingwippers uit volendam, of het aantasten van een mooie Breitling.
Ik ga mijn ogen uitspoelen. Wat een pijnlijk potje heiligschennis.

4 likes