Breitling only topic!

Niet verwacht, maar gaat toch de verkoop in voor een andere grail. Binnenkort in het blauwe gedeelte:

9 likes

Ow no! Wat moet er voor terug komen en waarom heeft dat horloge de voorkeur boven deze heerlijke rammer?

2 likes

Een omega po.
Niet omdat deze direct mooier of beter is, maar gewoon omdat ie er een keer moet komen

3 likes

What To Expect From Breitling In The Coming Years:
Heel veel verandering dus en een “nieuw” B logo.

https://www.ablogtowatch.com/georges-kern-breitling-coming-years/

5 likes

Mooi overzichtje, kan iemand hem verder invullen? Bijvoorbeeld de Colt lijn, komt die in de kolom “Land-Supersports”?

De “Breitling for Bentley” lijn komt in ieder geval niet in “Elegant” of “Elegant / Sports” lijkt mij :wink:

Dank voor je link.
Ergens doet het wel een beetje pijn te lezen dat de vleugels verdwijnen… ben wel benieuwd naar de nieuwe Colt. Als ie komt.

Die laatste lijn mag wat mij betreft zo snel mogelijk geschrapt worden

2 likes

Als de Navitimer 8 een voorbode is van wat Breitling de aankomende jaren gaat brengen… dan zie ik het somber in. De “wings” die verdwijnen ook erg jammer, deze gaven net dat extra gevoel. Vergeleken met bijv. de Colt vind ik de Navitimer 8 bijzonder saai…

3 likes

Deze NA uit ‘66😃

19 likes

Mooi hoor, gefeliciteerd met je NA.
Veel draag plezier.

1 like

Die snap ik ook niet. Misschien een extra kostenbesparing aangezien ze naar mijn weten altijd (wit)goud zijn…

Klopt, voornamelijk witgoud inderdaad. Al zijn er ook modellen waarbij ze geprint zijn. Zelfs dan vind ik het nog mooier alleen de B.

Smaken verschillen.
Ik zou op deze SOH geen vleugels hoeven…:

17 likes

Nee klopt, deze is mooier zonder. Op de vintage look modellen vind ik ze ook niet nodig. De hedendaagse sportievere modellen daarentegen. Kan me geen Avenger voorstellen zonder wings bijv.

3 likes

Erg mooi horloge trouwens, in combi met die band. Super!

1 like

Precies wat je zegt

Ik ben gek op mijn opgelegde vleugels en mijn ankertje. Was een absolute must dat ze aanwezig waren…
Ik vind het is zijn geheel de boel compleet maken bij deze aanwezige breitling . Het hoort erbij.

Bij de SOH vind ik de B opgelegd dan wel weer voldoende en de juiste keuze.

Dus afscheid ervan nemen moeten ze niet doen. Gebruiken waar het mooi is en laten waar het niet nodig is.

8 likes

Helemaal mee eens!

Helemaal mee eens

Crosspost

12 likes