Breitling only topic!

26 likes

4 likes

Onlangs eerste breitling gekocht. Enkel en alleen maar om in dit topic te mogen posten :wink:

De navitimer was altijd mijn grail, maar telkens als het beslissingstijd was, viel de keuze altijd op iets anders. Ook nu weer…

20 likes

Prachtig op die band ook!

Hier weer terug op staal.
Toch wel erg comfortabel die mesh band.

20 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanschaf

12 likes

Lumen in de keuken :joy:

17 likes

Old Navitimer (ref a13322) vanavond; alweer 15 jaar oud​:+1:t2::smiley:

20 likes

Foto die mijn zoon vandaag stuurde vanuit Cuba

:smiley::+1:

15 likes

14 likes

Niet verwacht, maar gaat toch de verkoop in voor een andere grail. Binnenkort in het blauwe gedeelte:

9 likes

Ow no! Wat moet er voor terug komen en waarom heeft dat horloge de voorkeur boven deze heerlijke rammer?

2 likes

Een omega po.
Niet omdat deze direct mooier of beter is, maar gewoon omdat ie er een keer moet komen

3 likes

What To Expect From Breitling In The Coming Years:
Heel veel verandering dus en een “nieuw” B logo.

https://www.ablogtowatch.com/georges-kern-breitling-coming-years/

5 likes

Mooi overzichtje, kan iemand hem verder invullen? Bijvoorbeeld de Colt lijn, komt die in de kolom “Land-Supersports”?

De “Breitling for Bentley” lijn komt in ieder geval niet in “Elegant” of “Elegant / Sports” lijkt mij :wink:

Dank voor je link.
Ergens doet het wel een beetje pijn te lezen dat de vleugels verdwijnen… ben wel benieuwd naar de nieuwe Colt. Als ie komt.

Die laatste lijn mag wat mij betreft zo snel mogelijk geschrapt worden

2 likes

Als de Navitimer 8 een voorbode is van wat Breitling de aankomende jaren gaat brengen… dan zie ik het somber in. De “wings” die verdwijnen ook erg jammer, deze gaven net dat extra gevoel. Vergeleken met bijv. de Colt vind ik de Navitimer 8 bijzonder saai…

3 likes

Deze NA uit ‘66😃

19 likes