Breitling only topic!

Mooi hoor, gefeliciteerd met je NA.
Veel draag plezier.

1 like

Die snap ik ook niet. Misschien een extra kostenbesparing aangezien ze naar mijn weten altijd (wit)goud zijnā€¦

Klopt, voornamelijk witgoud inderdaad. Al zijn er ook modellen waarbij ze geprint zijn. Zelfs dan vind ik het nog mooier alleen de B.

Smaken verschillen.
Ik zou op deze SOH geen vleugels hoevenā€¦:

17 likes

Nee klopt, deze is mooier zonder. Op de vintage look modellen vind ik ze ook niet nodig. De hedendaagse sportievere modellen daarentegen. Kan me geen Avenger voorstellen zonder wings bijv.

3 likes

Erg mooi horloge trouwens, in combi met die band. Super!

1 like

Precies wat je zegt

Ik ben gek op mijn opgelegde vleugels en mijn ankertje. Was een absolute must dat ze aanwezig warenā€¦
Ik vind het is zijn geheel de boel compleet maken bij deze aanwezige breitling . Het hoort erbij.

Bij de SOH vind ik de B opgelegd dan wel weer voldoende en de juiste keuze.

Dus afscheid ervan nemen moeten ze niet doen. Gebruiken waar het mooi is en laten waar het niet nodig is.

8 likes

Helemaal mee eens!

Helemaal mee eens

Crosspost

12 likes

Deze zonder vleugels? Nee, liever niet (Cross)

14 likes

wel erg blingbling hoorā€¦erg mooi!

s-l400

10 likes

Zaterdag net na de foto maken die ik gepost had de breitling terug gebracht naar de dealer.
De chrono sec wijzer sloeg ineens door. Het horloge heeft 7mnd terig groooots onderhoud ondergaan dus dat is niet de bedoeling.
Even appje naar de eigenaar van de breitling service en kon meteen langs komen.
Krijg horloge deze week weer terug met uiteraard een herstel.

Beetje jammer dat het gebeurd uiteraard, maar het hoort erbij en het wordt netjes opgelost.
Heb hele verhalen aangehoord over hoe geweldig, hoe goed hoe hoe hoe.
De eigenaar is enorm fan van de chronomaten uit de jaren van de mijne. Heb nu en toen bij aanschaf vol trots zijn privƩ collectie weer mogen/moeten bekijken. Heerlijk.

Ook meteen FF ander horloge gepast, een Hamilton.
Ja! Die gaat er snel komen. Ik vond hem in real live geweldig. Dus doen!

Deze week geen breitling om de pols dus. Boehoe

4 likes

Altijd jammer als iets gelijk gemaakt moet worden, maar fijn dat het zo goed is opgelost met de verkoper. Voordeel is dat je horloge nog een keer goed nagekeken wordtā€¦

Zoals Mischa ook al aangeeft: geen Chronomat zonder vleugels!

13 likes

Daarom. Vervelend maar met voordelen.

Laatste keer heeft hij full service by breitling ondergaan.
Eigenlijk verwacht je dan 2oo% kwaliteit en zorgen loos draag plezier.
Ach ja.
Dit wijzertje is erop ā€œgeslagenā€ en gaat natuurlijk met een flinke jets terug als je hem reset.
Als de Mep met monteren te voorzichtig is geweest kan je dit krijgen.
Het is tenslotte handwerk.

Terug om de polsā€¦

19 likes

Navitimer vandaag.

Gr. Roel

17 likes