Breitling only topic!

Staat te goed om te verkopen!

3 likes

Fijne avondā€‹:+1:t2::blush:

20 likes

Nou, dan post ik hem toch nog een keer. Mag dat?

24 likes

image
is replyingā€¦

Niet doen.

1 like

Lol. Tsja, soms reageer ik gewoon hoor. Wat de reden ook is, die gozer heeft gewoon geen of een ontzettend onbevredigend leven

1 like

Amper paar maanden lid en zoā€™n mondā€¦ Vlag niet veel, maar kon me nu niet bedwingen :thinking:

1 like

Het gebeurt steeds vaker, nog los van hoe lang men lid is. Gewoon lid worden, beetje vervelen, trollen. Geen fatsoen, grote mond. En in real life geen ene flikker te zeggen hebben.

1 like

Als je je als volwassen man zo moet gedragen, heb je op voorhand al verloren.

Of hij is 15, dan is het natuurlijk wel logisch

De 2007 in zijn naam zou prima zijn geboortejaar kunnen wezen, uiteraard.

Zo gedraagt-ie zich wel.

3 likes

Ventje is maximaal 11 jaar oud gezien zā€™n forumnaam. :smile:
Edit: je was me net voor

2 likes

Heeft dit forum ergens de mogelijkheid om minderjarigen met problemen te blokkeren?

Schitterend horloge dus ja, dat magā€¦

1 like

Ik kan hier in Kitzbuhl bij een gerenommeerde juwelier een Breitling aanschaffen tegen een fantastische sale prijs. Bijna de gehele collectie is overigens afgeprijsd. Is het verstandig om een Breitling in het buitenland te kopen of is het beter dit thuis te doen?

1 like

Als er een internationale Garantiekaart bij zit zou je het bij een goede prijs kunnen doen.
Welk model overweeg je en wat kost die daar?

1 like

Lijkt me dat de garantie wereldwijd is. Zolang er dus getekende papieren bij zitten lijkt het me prima.

1 like

Garantie is wereldwijd. Ik heb mijn Breitling in ZĆ¼rich gekocht en nooit problemen gehad. Bij onderhoud gewoon naar een ad brengen die hem dan naar Breitling Nederland doorstuurd.

1 like

Net horloge weer opgehaald bij de dealer, om de chrono sec wijzer vast te zetten. Zat los.
Dit bonnetje zat erbij.

Wat betekend alles wat erop staat exact?
Heb ideeƫn maar heb geen ervaring met deze bonnen dus ipv zelf gokken gewoon de vraag stellen.

Over en onderdruk getest.
Maar dit is toch geen test voor een duiker denk ik?
5bar = 50 meter

Eigenaar heeft een Breitling chronomat volgens mij. Dus nee!

1 like