Breitling only topic!

Nou normaal geen problemen mee maar in dit geval kan ik het niet vinden.

Dat is de lug width, die wist ik al :wink:

1 like

Wacht ik google nog een keer.

1 like

Als ik hem bij de hand had kon ik het even meten op mijn a13322, zal wel hetzelfde zijnā€¦:wink: ben nu ook wel benieuwdā€‹:grin:

2 likes

22mm

8 likes

Nogmaals, Dat is de lug width. Die wist ik al :wink:

Wel tof horloge waar ik dus wat meer info over wil :slight_smile:

18 likes

De voorkant van de pootjes lopen schuin af maar lug- to-lug ongeveer 4.6cm.

Super horloge met maar 1 echt minpunt en dat is dat er geen datum quickset opzit. Niet te geloven voor een modern horloge in deze prijsklasse.

Probeer er 1 met stalen band te vinden. En meteen een lange band want losse schakels kosten serieus geld.

Gr. Roel

9 likes

Op uw foto te zien zal het 49mm zijn. Je leest af op de nul van de nonius (schaalverdeling op het schuivend gedeelte.) niet op de hoek van het schuivend gedeelte wat jij waarschijnlijk deed.

1 like

Ok, dat is inderdaad vreemd. Bij mijn A13322 welšŸ¤” Je bedoelt dus dat je de tijd door moet draaien totdat je de juiste datum hebt?

Een @ko bandje voor de breitling

3 likes

Mooie foto!

Prachtig! Ik heb van Hirsch een mooi lederen blauwe bandje gekocht voorbij de chronomat. Is een berg mooi bandje, mat donker blauw met een hoge dikke rug, erg netjesā€¦ Mooi origineel slotje erop en prefect voor de afwisseling. Als het het ā€œhoofdā€ bandje gaat worden dan zou ik idd een originele kopenā€¦

1 like

Ok.
Ik ben er over uit.

Ik ga weer een Colt kopen!
Ik mis dat gekke ding elke dag.

Impulsief zijn; nooit doen.

3 likes

Kijk daar hebben we wat aan, bedankt!

Nu eerst maar eens gaan passen hoe deze valt.

Goed weekend!!

Yep. Komt vaker voor bij modellen van 2000 - 2010.

Gr. Roel

Bedankt voor de instructie maar schuifmaat, doosje en horloge liggen " gewoon" bij elkaar voor de foto.

Gr. Roel

Mooi vooruitzicht :grin:

Hoppa & beet!

Vanavond een Full set ophalen!!!:rofl:

Dat was snel :grin:

1 like

Kwam vanmorgen op marktplaats.
Wel wat duurder, maar ik heb geen zin om te wachten. :wink:

De Halios floept door naar @svmnb1 & ik haal vanavond nog de Breitling op!!! :slight_smile:

Fijne paasdagen, joehoeeee!!!

7 likes