Breitling only topic!

Mijn kijk?

Nooit 'n nieuwe Breitling kopen…:innocent:
42mm is wel 'n mooie maat.

Koop degene waar jij het beste gevoel bij hebt, flipperhorloges zijn het niet. (Daarom altijd jong gebruikt)

5 likes

:point_up_2:

1 like

True. Op MP meer animo dan op HF.

1 like

HF snapt niet dat Breitling echte toppers heeft…

2 likes

Imago iets denk ik.

2 likes

Op Marktplaats vind ik 2 Avenger’s GMT, beide niet volledig naar mijn smaak. Dit horloge koop ik niet om hem ooit te verkopen, maar om door te geven aan de volgende generatie (hopelijk). Ik denk dat ik deze dus volledig nieuw laat leveren, dan maar een paar stuivers extra uitgeven ;).

Mocht ik exact mijn model tegenkomen ga ik natuurlijk ook overwegen om hem tweedehands te kopen hoor.

1 like

Ik zou de wijzerplaat wel met gedeeltelijk Arabische cijfers willen hebben…

Ook mooie keuze :wink::+1:

@ catawiki

1 like

@catawiki😇

Een mooi horloge maar niet de juiste band (die moet ik dan dus weer apart kopen) en de wijzerplaat die ik graag zou willen. Wel bedankt voor het meedenken!

Goede keuze! :wink:

17 likes

Omdat? Puur uit Nieuwsgierigheid deze vraag.

Ik zelf ben erg voorstander van nieuw kopen. (Behalve bij auto’s)
Niet alles wat mooi is is nog nieuw te verkrijgen. Maar wanneer nieuw nog een optie is verkies ikzelf daar ten alle tijden voor.

1 like

Een breitling zakt wel wat in waarde, als je deze nieuw koopt verliest die zo al 1000€ met de winkel buiten te stappen… Als je deze jong occasie koopt is de grootste afschrijving er al vanaf :wink:

1 like

OK. Maar voor mij is een aanschaf nooit bedoeld om weer te verkopen.
Dus de afschrijving is voor mij nooit een punt om rekening mee te houden.

2 likes

Ja, maar eentje die zo goed als nieuw is, vrijwel geen schade… Dan ga ik liever 6 keer uit eten van die 1000 euro.

2 likes

Ho ho. Gewoon even goed zoeken. Betaalde dik €1k onder list en gewoon bij een A’damse AD.

He @Cris01, dit onze ex:

Breitling Avenger II GMT
€ 2.750,00
http://link.marktplaats.nl/m1269832277?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Die heb ik hier verkocht met daarbij nog een rubber band met de dure vouwsluiting. Daar vroeg ik €2100 voor. Hij vraagt er zonder die band €2750 voor. Dat is dus niet Cris01, hij heeft deze ook allang weer geflipperd :slight_smile:

1 like

OK. Ik snap de keuze.

Ik heb dan toch liever doe nieuwe… eerste eigenaar en de beleving van de aanschaf zijn me wel wat waard.

1 like

Inderdaad, dat is ze. Ik hoopte van niet, maar een kleine kras en de factuur bevestigd het. Auw, niet prettig. Heb hem verkocht nog iets onder jouw prijs.

Edit: locatie van horloge bevestigd het ook.

1 like