Breitling only topic!

Ik verwacht ook niet dat hij er dit geld voor gaat krijgen.

1 like

Op MP weet je het maar nooit.

Voor mijn Colt was er nul animo op HF. Ben uiteindelijk zelfs gezakt naar 1.500 euro.
Hij is uiteindelijk via MP verkocht voor 1.650 euro.

4 likes

Klopt. Bij mij was het net andersom. Maar ik heb ook weleens ervaren dat MP betere resultaten opleverde.

2 likes

Als ik die prijzen zo zie op MP verwacht ik niet dat het verschil tussen nieuw en tweedehands 1000 euro is. Over een maandje ga ik erachter komen, tot die tijd houd ik mijn ogen voor een gewchikte occasion open natuurlijk. Ben ook nog niet 100% zeker van het type, de Superocean II 42 blijf ik ook nog erg mooi vinden.

1 like

6 likes

Vandaag eens langs de breitling dealer gepasseerd bij ons in de buurt. Info gevraagd over de nieuwe colt en deze zou waarschijnlijk tegen juni in de winkels liggen en de ‘oude’ colt blijft nog bestaan naast de nieuwe volgens hen.

1 like

Ik vind de nieuwe Colt erg fraai, vind het alleen wel eeuwig zonde dat de Breitling ‘wings’ verdwenen zijn op dat model.

Inderdaad maar wel positief vind ik dat het logo nu opgelegd is ipv geschilderd. Groot pluspunt voor me.

2 likes

14 likes

wat vinden jullie van dit oudje , het eerste automatisch uurwerk van Breitling met microrotor .

2 likes

Niiiice

Thanks voor de info

Zenith was een week eerder met zijn automatisch uurwerk dan Breitling anders was Breitling de eerste geweest .

Heel mooi!

Na weken de speedy heb ik gisteren de navitimer maar weer eens uit de kluis gehaald. En wat voelt het goed! De navitimer springt er voor mij toch net meer uit dan de speedy (dus binnenkort een speedy van dec 17 in het blauwe gedeelte).
Wel weer even wennen dat het een cosmonaute is😁

10 likes

@Flipperkast

2 likes

I know, had al met Dennis gesproken.
Eerst de Breitling verkopen, bedankt!

2 likes

Absoluut eens: Navitimer beats Speedy…:wink:

12 likes

12 likes