Breitling only topic!

@jeroenderee haha, mooi hè hoe die onder bepaalde hoeken die blauwe schijn geeft en het is niet goed vast te leggen op de plaat.

@ElChueco ik vind die Colt van jou zeker een mooi model en die van mij ook maar die hele laatste nieuwe niet.

1 like

Inderdaad. De nieuwe mist ‘Breitling’.
Meer een horloge voor de massa, ik denk dat ze er meer gaan verkopen dan ooit tevoren.

1 like

Crosspost

10 likes

Chrono Matic ref. 2110. 69’. Cal.11

13 likes

Mijn bruine chronomat ingeruild voor een grijs-zwarte - is wat rustiger en universeler. Wellicht krijg ik er nog spijt van, maar ach, dat hoort bij onze hobby :slight_smile:

11 likes

15 likes

Prachtig! Groeten van de 1806 uit '68, ook met cal.11

9 likes

Mooi. Dus groeten terug met Navitaimer 7806 van 1971:slight_smile:

13 likes

En hier een 806 uit ‘66, goed weekend😎

12 likes

Lekker bezig! Fijn weekend!

10 likes

Blijven de Blacksteel versies van Breitling mooi? Iemand ervaring mee?
Heb mijn 1806 te koop en denk wellicht aan de Avenger GMT:

5 likes

Persoonlijk geen ervaring met de blacksteel, mijn Avenger GMT komt eind van de maand binnen (ben erg ongeduldig).

1 like

Zojuist even binnegehobbeld bij S&C te Utrecht. Wederom fantastisch tewoord gestaan overigens maar dat terzijde.
Mijn quest voor een Super Avenger Boutique Edition blijkt lastiger dan gedacht. Er zijn maar 60 van dat soort boutique’s in de wereld en in Nederland zijn er geen.
En passent dan maar de gewone SA gepast, de 46mm Navitimer én de 48mm Navitimer. Was niet eens zo heel groot eigenlijk…
Helaas was er geen Silver dail van de SA in huis want die had ik ook wel willen zien.


Denk dat hetoch maar de zwarte SA gaat worden. De Navitimers zijn mij te licht van gewicht (of misschien moet ik die ook eens met een stalen band proberen :thinking:, zucht…)
En vergeet helemaal te zeggen; S&C wist mij te vertellen dat de Wings volledig uit het logo gaan. Van alle modellen!! De colt was dus nog maar het begin…
Oh ja, als toegift de Super Avenger Boutique Edition, Limitéé:

7 likes

48mm niet zo groot, heb jij 22cm polsomtrek ofzo? :wink:

1 like

Eigenlijk nog nooit gemeten.
Ik weet wel dat ik nooit een schakeltje over heb op een Breitling band :nerd_face:

1 like

Klopt, alle vleugels gaan er helaas af en dit kon nog wel eens sneller gebeuren dan wij verwachten. Het nieuwe logo is ook de reden dat ik mijn Avenger II GMT sneller besteld heb. Wie weet worden de Breitlings met het oude logo nog geld waard ;).

1 like

Ik weet nog dat het logo juist groter werd. Meteen een nieuwe SA besteld vanwege de grotere wings!
Wordt inderdaad opschieten nu. Hoewel, die oude exemplaren blijven nog wel even te vinden denk ik (-:

Mijn dealer kon me niet vertellen wanneer de verandering voor de Avengers ging plaatsvinden, kon wel eens heel snel gebeuren en het oude logo heeft voor mij echt de voorkeur.

1 like

Juist het logo vond ik altijd dat extra’s brengen, alleen een B vind ik erg saai. De vernieuwde Colt kan me ook niet bekoren… Ik vind zoiezo de designtaal/visie van Kern niets. Saai, ingetogen en emotieloos…

3 likes