Breitling only topic!

Dat is ook juist de reden geweest dat ik mijn huidige Colt sneller heb gekocht dan verwacht en het was nog mooier geweest met een opgelegd logo (@Flipperkast goede tip maar helaas) zoals op mijn Superocean.

Die nieuwe Colt’s zijn zo saai met enkel die B en die gekartelde bezel en sobere dial.
Nu zou je kunnen zeggen, je hebt toch ook een Seiko met sobere dial, juist ja maar daarvan zijn we dat al zo gewend.
Ik zeg altijd; “schoenmaker blijf bij je leest” en dan bedoel ik hiermee dat Breitling niet af had mogen wijken van die typische bezels, wings, iets drukkere dials.
Ach ja, wie ben ik om daar iets aan te veranderen. Die Colt zit me lekker en zal er nog lang van genieten

@Jur Die SA is wel prachtig hoor, ik heb daar ook lang voor gekeken maar realiseerde me toch dat die te groot voor mij zou zijn. Maar ik blijf het nog steeds een heel mooi model vinden, lekker stoer.

Ik heb toen ook getwijfeld tussen die Avenger GMT en de Colt en deze laatste vind ik toch iets mooier.

Wie weet ooit nog een keer een Aerospace EVO op de kop tikken als het budget er is, dat zou dan een mooie sportieve beater kunnen zijn.
Ik weet het, er staat er een mooie te koop hier, maar nu even niet.

8 likes

10 likes

Wees nu dus snel!!! Er staat een colt met “wings” in het te koop gedeelte!! :muscle::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik heb ook zitten twijfelen tussen de Colt en de Avenger GMT, ben toch maar voor de Avenger gegaan maar de Colt blijf ik een erg mooi horloge vinden.

1 like

Proficiat alvast met je nieuwe aankoop, dat zal genieten worden.

1 like

Zal tegen die tijd we wat foto’s plaatsen. Twijfel alleen om de binnenste schakels van de band te laten matteren, lijkt me super mooi en bijzonder. Ideeën daarover?

Gepolijste prof 3 zit daar op volgens mij, die zou ik ongepolijst laten. Je gaat hem steeds meer waarderen! Breitling polijstwerk is echt vakwerk

2 likes

Klopt helemaal, foutloze band! Wie weet doe ik er wel een canvas Military band bij voor de zomerse dagen.

1 like

No offence maar hij is fors om je pols. Is 41mm niet betere keuze?

De 44 mm…
Hij oogt erg groot.

Prettig weekend iedereen

6 likes

in real life valt het best mee!

vond zelf 41mm erg petit staan!

Hoe groot zijn je polsen?

18.5 omtrek uit mijn hoofd!

Flauw :smile:

image

5 likes

Een Breitling hoort ook gewoon groot te vallen vind ik. Het zijn ook niet voor niets van die grote maten.


Not me :sunglasses:

4 likes

Daarom

Mooi (off topic?) onderwerp; “wat is je polsomtrek”. :thinking:
Het wordt steeds gekker hier :joy:

Die is ook mooi, past bij de Avenger! Heb m zelf ook:)