Breitling only topic!

:joy::joy::joy:

1 like

Eindelijk is mijn Breitling binnen! :muscle:t2:

24 likes

Prachtig

1 like

Voor de liefhebbers van de “Wings” zojuist op de instagram van George Kern gezien dat ze deze bijven hanteren op de sportieve modellen. Wat mij betreft goed nieuws!

2 likes

Oeffff… Heerlijk man

1 like

13 likes

klabam!! superdik

1 like

Ik heb een hoop horloges gehad, maar kom altijd weer terug bij Breitling.

De geweldige ar coating en het effect van de gepolijste delen op de dial, geweldig.

Niet de mooiste foto, maar toch.

12 likes

Januari ga ik 40 worden.
Dus als cadeau is een horloge uit mijn geboortejaar wel enorm gaaf.

Mijn vrouw ziet deze wel zitten en vroeg wat ik ervan vind!
http://www.pluswatch.it/prodotto/breitling-windrider-chronomat-a13352-nos-1979/
Nou, ik hoop dat ze hem koopt!

Pas op!

Want:

  1. dat is een prachtklokje (ik heb een vergelijkbare liggen) dus hebbeding!

  2. die komt NO WAY uit ‘79! Het is een (chronometer) kaliber uit begin jaren 2000.

  3. de prijs is voor die uitvoering van de Chronomat imho veel te hoog. Voor een dergelijke NOS begin jaren 2000 hoef je niet meer dan 1.500-2.000 euro kwijt te zijn; voor een zgan uit die periode zelfs meer richting 1.500.

Mijn advies: niet doen, althans niet voor de gelegenheid die je voor ogen hebt. Dat moet nl. een feestje worden, geen domper :wink:!!

Cheers, Otto

Head only? Denk dat ie zoals te zien in de link nog geen €1000 waard is

Ik mis bij de nieuwe Colt de Breitling wings in het logo.

1 like

Dank… hij moet wel echt uit 1979 zijn. Dat is meest belangrijke detail.

Qua prijs, ach heel eerlijk kijk ik/we niet zo naar de prijzen overal. Wat mooi is is mooi en als de prijs die daaraan kleeft het mooie gevoel niet wegneemt dan komt er een deal.

1 like

Hier al gekeken;




Denk dat je bij een van bovenstaande zeker zal slagen.
Succes, we lezen het graag :wink:

Welke tool kan ik het beste gebruiken om de banden te wisselen? Degene die ik nu heb past niet helemaal in de inkeping van de stalen band…

Klein schroevendraaiertje

Krijg ik daar het pinnetje goed mee naar achter ja? Wil niet iers beschadigen.

Net nog gedaan…

Weet iemand of het zinvol is een Breitling in Zwitserland te kopen? Scheelt dat wat in vergelijking met Nederland?

Nope. Dat is amper de moeite. In het Zwitsers woordenboek lijkt het woord ‘korting’ ook niet voor te komen…

Als je dan toch zuidwaarts gaat: Breitling in Italië kopen. Daar heb ik goeie ($$$) ervaring mee en ook gezellige (:gift:) deals gemaakt in het verleden!

Otto

2 likes