Breitling only topic!

6 likes

Edition Limité
De Boutique Edition van de Super Avenger. Alleen te koop in een Breitling boutique. Niet in Nederland dus hup naar Parijs. Aldaar niet te krijgen (natuurlijk alleen voor de clientèle Parisiennes).
Ik weet nog steeds ook niet wat hij kost. Maar die achterkant…

17 likes

Wat een kick ass gravure Jur!

11 likes

Crosspost


11 likes

Staat mooi die band, welke is het?

Watchgecko zuludiver 300 oid

1 like

Hoop morgen de zwarte variant te mogen verwelkomen. :sunglasses:

1 like

Ik had het al gehoord.:sunglasses:

Gefeliciteerd man!🖒🖒🖒

1 like
1 like

Hij heeft zelf alweer 'n nieuwe terug gekocht. Kijk maar uit, deze grijpt je!!! :grin::grin::grin:

Ja het schijnt een echte topper te zijn. Ben benieuwd! Hij had meteen spijt van de verkoop, gelukkig dat hij een ander mooi exemplaar heeft weten te vinden.

1 like

Dat moet nog blijken haha.

1 like

Ja dat is altijd even afwachten. Maar aan de foto’s te zien zou ik zeggen van wel.

1 like

Ik heb het 3/4 weken zonder uitgehouden.
De fout van verkopen maak ik niet meer.:sunglasses::nerd_face:

2 likes

Nee dat heb ik aan den lijve ondervonden. :joy:

1 like

Ja inderdaad. Als flipperaar blijft het soms krom, ik wil 'n Omega mk2 racing ding… De Breitling was de snelste weg die kant op… Maar na 'n nachtje slapen dacht ik… Koekoek, niet weer!

2 likes

Crosspost

10 likes

Dat is een hele mooie ja. Was ik vorig jaar ook voor in de markt. Ach zoveel horloges zoveel wensen. Denk niet dat het ooit ophoudt. Toen ik de Black Bay had aangeschaft dacht ik ook dat ik voorlopig wel even klaar was, maar je blijft toch altijd kijken/zoeken naar iets nieuws vroeg of laat.

2 likes

Blijft een lekker ding. :wink:

7 likes