Breitling only topic!

Plus het verschil tussen de 40 en de 60 modellen is o.a. het opgelegde logo versus geprint. De 60 is een millimeter groter dacht ik en de oude gaat tot 1000 m diep en de nieuwe 1500…

De 60 is iets duurder in aanschaf, maar wel meer waardevast. Als het kan, deze aanschaffen.

Leuk alternatief is nog de a17345. Lijkt erg op de 40 serie, maar heeft wel al het opgelegde logo, is 41 mm en iets goedkoper dan de 60.

1 like

Thanks allen!

Dadelijk een slotje in het blauw voor deze. Te mooi om 'm gefrustreerd te dumpen :zombie: en een forse afschrijving te tikken.

Breitling, waanzinnig merk en nieuw duur/ veel geld voor zowel de horloges, de accessoires, service beurten en de (stalen EN leren) banden. Maar (jong) gebruikt moeilijk te verpatsen tenzij voor (heel) weinig.

Eens? Of is dit mijn bubbel?

Gr. Roel

12 likes

Zet eens op mp dot nl

HF = niet voor Breitling.

2 likes

Daar staat deze Montbrillant nog een minuut of 5, in totaal 8 weken lopen leuren.

De opbrengst: ruil voorstellen voor 8 monitors, of 2 schilderijen en wartaal biedingen :yum:

Gr. Roel

4 likes

Lol.

Zonde, ik zou hem graag kopen, maar is voor mij boven budget. (Andere prioriteiten.)

Van Nico Vrielink zeker? :smirk:

1 like

Een of andere van Gogh ofzo…

Geen idee meer maar het feit dat je herkenning hebt… :rofl:

1 foto nog :v: < 38mm gekkies :yum:

6 likes

Deze bood, op de laatste 2 horloges die ik te koop had, zijn schilderijen te ruil aan.

Mijn antwoord : verkoop ze en doe een fatsoenlijk bod !!!
:grin:

6 likes

Crosspost

11 likes

Sinds de aanschaf bijna niet van de pols te krijgen. Prachtig horloge maar ben nog niet overtuigd van de maat. Had een mm of twee groter mogen zijn wat mij betreft en dan met name de lug2lug maat. Aan de foto’s is het overigens niet te zien, dan lijkt het perfect imo. Maar als ik zelf naar mijn pols kijk dan vindt ik hem toch wat klein lijken. Grappig hoe een foto kan vertekenen. :grinning:
Hoe dan ook is hij samen met de Black Bay het pronkstuk van mijn collectie.


15 likes

Mooi hoor, zeker een pronkstuk.

1 like

Mijn pronkstuk, terug van weggeweest en eindelijk weer om de pols

15 likes

mijn Breitling neefje is ook binnen. 1979 NOS

Maar de chronomat blijft ondanks welke aanschaf dan ook mijn favo en HET pronkstuk voor mij.

1 like

Staat perfect man.

Horloge trend wordt weer kleiner, went snel zat👍

2 likes

@ThaWatcher
Hier mijn Superocean 42mm

En hier mijn Colt 44mm

12 likes

Zó op de foto’s staan ze allebei prima, maar als je zelf op je pols kijkt welke past dan beter volgens jou? Overigens twee toppers hoor! :+1:

1 like

Thanks! Heb de band wat strakker afgesteld zodat ie minder over de pols schuift en bevalt prima zo.

1 like

Dat was idd ook mijn grootste issue. De maat. Hij valt idd klein.

1 like