Breitling only topic!

Ha ha, dat zie je wel vaker: horloge liefhebbers die verdwalen (zeg maar gerust, echt goed van het padje gaan :crazy_face:) en die vervolgens ipv bij Breitling uitkomen bij Omega…

:joy::joy::joy:

(No offence: fraaie Omega’s hoor, maar oproepen uit dit flying ‘B’ draadje :laughing:)

Cheers

:+1::heart_eyes:


Klopt even de weg kwijt
Heel even maar

10 likes

Deze is echt tot in elk detail een dikke breitling klatser!
Geweldig mooi.

Lef om hem te kopen, maar serieus mooi.

:blush::wink:

16 likes

Deze Breitling Crosswind uit de periode 2000-2004 was/is mijn trouwcadeau
Natuurlijk geen eigen uurwerk maar een gemodificeerd Valjoux 7750
De kwaliteit van de kast en band deden destijds zijn “blikken” GMT & Sub Rolex concurrenten verbleken bij de juwelier en de 36mm two tone Datejust was ook toen al te klein. Vond de Crosswind ook gewoon mooier dan de Rolex Daytona
Waardevastheid tov dezelfde “blikken” concurrenten is natuurlijk een compleet ander verhaal. Ik vind het inderdaad nog steeds een k/prachtig horloge en draag het graag

1 like

Ik vind hem ook prachtig… echt een soeraad!

Zelf een wallpapertje gemaakt met mijn macro lens voor de hf breitling fans

14 likes

Gaaf!
A7438811?

Vandaag is de nieuwe colt nog eens gepost door Georges kern. :heart_eyes:

12 likes

Uhh die is wel enorm zeg! Of het zijn baby polsjes met haar?

2 likes

Is 44mm

als dat de colt 44 mm superquartz is dan ja :smiley:

1 like

Ik zeg
Geslaagd die colt👌

Iemand die mij het exacte verschil tussen onderstaande modellen van de Superocean kan benoemen? Heb tussen haakjes beschreven waar ik zelf denk waar het veschil hem in zit. Ik ben nieuw in “horlogeland” en op zoek naar een Superocean (blauwe wijzerplaat).

-a17040 (superocean-colt)
-a17340 (superocean 1995-2002)
-a17360 (opvolger van de 340, 2002>)

Ben benieuwd!

Tenzij de liefhebbers/kenners me voor zijn: check breitlingsource dot com eens.

Succes!

1 like

Klopt!
Tot voorkort stoorde ik me aan het ontbreken van het opgelegde logo van deze Colt. Maar ben hem steeds meer gaan waarderen, vooral deze met de blauwe dial. Denk dat ik binnenkort op zoek ga naar een jong gebruikte :roll_eyes:

Thanks! Alleen staat hier niet het verschil tussen de a17040 en a17340

Voor zover ik weet is de a17040 niet cosc gecertificeerd en de a17340 wel.

1 like

De A17040 is eerst geproduceerd, de A17340 kwam hierna. Er is geen verschil afgezien van wat ThaWatcher zegt. En hieraan toegevoegd hebben de oudst geproduceerde modellen mineraalglas, later saffier.

2 likes