NA sicura NOS 1979

HEBBES.

een gaaf horloge uit mijn geboortejaar 1979 en dan ook nog een NOS geleverd 100% nieuw met alles wat daarbij hoort, geweldige beleving!!
Helemaal blij.
Alleen de band ga ik veranderen want die vind ik niet mooi, ga hem zeker met trots dragen.

Het merk Sicura is een verre neef van en dus nauw verbonden met Breitling, Ik weet wel dat deze handopwinder geen Breitling is maar de connectie ermee doet het wel een leuke history geven in mijn optiek.

Ik vind hem super jaren 80 qua looks, helemaal goed dus. Mooie sportieve vintage.

De foto’s.

fotos online geleend. Mijn camera is voor onderhoud van huis…

35 likes

Tof. Veel plezier ermee!!

Vind het juist wel een mooi geheel en vintage uitstraling hebben zo.

1 like

Bijzonder horloge, van harte gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

ik verwoorde het ook niet juist. De band is zeker qua stijl erg mooi.
Ik ben alleen niet zo een staal drager.

Hij zal er zeer zeker geregeld aan zitten.

2 likes

Mooie aanwinst :+1:

De band heb ik ook en die rammelt nogal dus ik begrijp je keuze. Ziet er mooier uit dan het draagt.

1 like

Leuke vondst! Veel plezier ermee. :+1:

Gefeliciteerd :tada::confetti_ball::balloon::champagne:
Waar gevonden?

Mijn beste,

Proficiat met deze hoogwaardige aanwinst!!
Ziet er zeer goed uit!!
Ik wens je er een enerverende tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Wat een cool ding! :heart_eyes: Veel plezier ernee!

Zomaar tegenaan gelopen?

Altijd als ik chrono24 open dan zoek ik op geboortejaar, niet specifiek op merk of model.
Want dat geboortejaar horloge idee wilde ik graag in de collectie hebben.

Kwam niet veel moois tegen voor mij. Maar de Sicura sprak mij zeer zeer aan maar toch niet gedaan want ik zag ineens een heel mooie Breitling NOS uit mijn jaar.
Na wat navraag bij P van Zeeland bleek deze Breitling helemaal geen bouwjaar zoals in de advertentie stond te zijn. OE, bijna gekocht.

Helaas stond deze Sicura er toen niet meer op.
BOEHOE.

MAAR, enkele dagen later kwam hij weer in het rijtje voorbij op chrono24 en heb meteen gemaild.
De foto,s en gevraagde info weer doorgestuurd naar P v Zeeland en ik kreeg de bevestiging dat het een echte uit mijn geboortejaar is!

Meteen de koop rond gemaakt.

2 likes

7550903h_s140
Deze zit ook bij de set, hoe leuk…

Heel erg gaaf, zeker aangezien de datum een betekenis heeft :slight_smile:

Tof! Leuk verhaal :+1:t2:

Misschien dom van mij maar is dat een bekend iemand dat je die expliciet noemt…? :hear_no_evil:

:ok_hand::grinning:

Sorry. Paul van Zeeland juweliers.

1 like

Mooi ding! Veel plezier er mee!
In je enthousiasme heb je deze draad in Algemeen gepost, maar ik vind helemaal prima. (De Vintage afdeling hier is vaak een beetje een afgezonderd clubje).

Vrij bekend toch wel.

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge. Heb ook zo’n Formula One Sicura. Draag hem wel altijd op staal.

Ben erg benieuwd wat er nog meer bij zat. Box en papieren? Foto’s?

Proficiat, heel gaaf horloge!
Band vind ik ook mooi passen hoor, naar dat is natuurlijk persoonlijk.
Deze past met z’n vintage uitstraling helemaal in het huidige straatbeeld.

Grt. Erik

Van harte!
Heel gaaf zo’n NOS exemplaar!

Erg mooi, gefeliciteerd! Heeft qua uiterlijk wel wat weg van een Pogue van een afstandje.