een gaaf horloge uit mijn geboortejaar 1979 en dan ook nog een NOS geleverd 100% nieuw met alles wat daarbij hoort, geweldige beleving!!
Helemaal blij.
Alleen de band ga ik veranderen want die vind ik niet mooi, ga hem zeker met trots dragen.
Het merk Sicura is een verre neef van en dus nauw verbonden met Breitling, Ik weet wel dat deze handopwinder geen Breitling is maar de connectie ermee doet het wel een leuke history geven in mijn optiek.
Ik vind hem super jaren 80 qua looks, helemaal goed dus. Mooie sportieve vintage.
Altijd als ik chrono24 open dan zoek ik op geboortejaar, niet specifiek op merk of model.
Want dat geboortejaar horloge idee wilde ik graag in de collectie hebben.
Kwam niet veel moois tegen voor mij. Maar de Sicura sprak mij zeer zeer aan maar toch niet gedaan want ik zag ineens een heel mooie Breitling NOS uit mijn jaar.
Na wat navraag bij P van Zeeland bleek deze Breitling helemaal geen bouwjaar zoals in de advertentie stond te zijn. OE, bijna gekocht.
Helaas stond deze Sicura er toen niet meer op.
BOEHOE.
MAAR, enkele dagen later kwam hij weer in het rijtje voorbij op chrono24 en heb meteen gemaild.
De foto,s en gevraagde info weer doorgestuurd naar P v Zeeland en ik kreeg de bevestiging dat het een echte uit mijn geboortejaar is!
Mooi ding! Veel plezier er mee!
In je enthousiasme heb je deze draad in Algemeen gepost, maar ik vind helemaal prima. (De Vintage afdeling hier is vaak een beetje een afgezonderd clubje).
Proficiat, heel gaaf horloge!
Band vind ik ook mooi passen hoor, naar dat is natuurlijk persoonlijk.
Deze past met z’n vintage uitstraling helemaal in het huidige straatbeeld.