Breitling only topic!

Blijft mijn topper Crosswind Special met UTC

13 likes

17 likes

lovely

Pareltje

11 likes

Breitling Colt 44 Blue Automatic A17388

15 likes

Vind deze met de dag leuker worden

16 likes

Dacht ik al, moet je even de tijd geven en die bling is toch wel gaaf :+1:t2:

2 likes

Door de gematteerde bezel is het echt veel minder ‘bling’ dan je in eerste instantie zou denken!
Dan de gave sunburst, de letters die je dan wel, dan niet ziet… Heerlijk horloge!

3 likes

Can’t get enough of my new Breitling :heart_eyes:

14 likes

Hallo, iedereen.
Ik ben redelijk nieuw op deze forum. Ik heb al meer dan 10 jaar een zwak voor horloges maar heb het laatste jaar pas de mogelijkheid om mijn budget voor een horloge omhoog te krikken en nu begin ik ‘in to’ horloges te worden.
Het soort horloge maakt mij niet veel uit omdat ik gewoon een horloge fan ben.
Het merk breitling spreekt mij aan. Een van de redenen is dat het al van 1884 bestaat en de kwaliteit van het merk.

Wat zijn jullie ervaringen over de volgende modellen?
Colt A17035, A170350
Superocean A17040
Colt chrono A13035.

Ik ben op zoek naar een van deze en heb er een paar gevonden op Chrono24 en 2dehands.be.

Maar ik wil jullie ervaringen hierover horen aangezien vele van jullie een van deze al hebben gehad, veronderstel ik.

Alvast bedankt!! :slightly_smiling_face:

Welkom! Is je forumnaam toevallig een verwijzing naar Azerbaidzjan? Just curious…:wink:

Geen ervaring met de modellen behalve dan dat dat volgens mij allemaal niet-cosc modellen zijn (nul ipv ander cijfer). Nog steeds prima natuurlijk, maar is toch wel detail.

Mijn forum naam is er geen verwijzing naar.
In belgie gebruiken wij een AZERTY toetsenbord en ‘Azer’ zijn dan de eerste 4 letters ervan en 85 is mijn geboortejaar. :slightly_smiling_face:

Bij het model A17350 staat op de wijzerplaat
“Colt chronometre automatic”
Wat betekent dit dan aangezien dit geen chrono is?

Een chronometer is geen chronograaf. Andersom kan wel overigens…:wink:

De chronometre verwijzing betekent dat hij aan de COSC vereisten voldoet. Gezien het ref nummer vd Breitling klopt dat (geen nul).

1 like

Dank je voor de info.
Dat is wel iets om rekening mee te houden.
Heb jij toevallig ervaring met chrono24? Meer bepaald met een ‘trusted checkout’?
Ik heb een colt chronometre gevonden, maar vanuit Spanje via chrono24 trusted checkout met papieren en orginele box bij een handelaar.

Nooit iets gekocht via chrono24, maar volgens mij is dat wel te vertrouwen. Zijn topics over vermoed ik

Ben er echt zo blij mee wat een geweldige klok

10 likes

Inmiddels wel met een stalen band

Is het ook.
Ik ga op zoek naar het 42 mm model.

1 like

nieuw of tweedehands?

10 likes