Breitling only topic!

7 likes

Mijn Breitling avenger loopt steeds achter. Een halve minuut ongeveer in de week. Is dat teveel?

30/7 is 4.3 seconden per dag. Dat is wel volgens mij binnen de COSC norm maar wel wat aan de ruime kant. Meestal is het 1-3 seconden. Uit welk jaar is de Breitling?

Edit: daadwerkelijke fotoā€™s van je horloges zijn welkom :slight_smile: Heb een Omega en een Breitling voorbij horen komen maar nog geen fotoā€™s gezien. Pics or it didnā€™t happen :+1:

fotocollectie staat foto
Omega volgt nog
2017 aangeschaft bij Schaap

1 like

Ohja ik zie het. Zeer uiteenlopende collectie. Vond de Cartier Tank erg fraai! Van de vrouw of van jezelf?

Van de vrouw

Is gewoon prima hoor.

2 likes

Hartelijk dank de antwoorden op mijn vraag

Effe wat sluikreclame :rofl:
Heb al (psychologisch) afscheid genomen van deze. Gewoon omwille van teveel. De dochter vond het een onverstandige beslissing, maar papa weet dat er wellicht toch weer een andere Breitling komtā€¦:relaxed::blush:

8 likes

18 likes

Vandaag om de pols:


Volgende week is deze aan de beurt:

18 likes

Leuk horloge! Mooi model.
Potje is nog niet vol :joy:

Ben geen moeilijk persoon - over de prijs kan steeds gepraat worden zodat koper en verkoper er zich beiden goed bij voelen :wink:

Nieuwe aanwinst: Breitling Colt 44 Blue Automatic A17388 :blush:

11 likes

Geen probleem, wat een prachtexemplaar :heart_eyes:

1 like

Zonder woorden :sunglasses:

10 likes

Hier moet er ook eentje het veld ruimen; maar ik twijfel nog: ofwel deze (grijze wijzerplaat) of die met de blauwe wijzerplaat (die heeft een UTC-module ) - twee is een beetje te veel van het goede - ik had er ooit 3 :rofl::joy:

7 likes

Deze foto is niet van mij - ik denk van Ron van Watchuseek; hij is een van de weinige mensen die ook een B1 met UTC heeft.
Maar, 't is maar om te laten zien welk lekker kontje dā€™ie heeft ! - De B1 bedoel ik :joy:

3 likes

Dit is mijn blauwe B1

10 likes

Zou voor mij wel duidelijk zijn, de blauwe houden. Wat ik helaas niet heb gedaanā€¦ mijn ex dus:

2 likes