Breitling ook al in de ramsh

Arme Zwitsers :innocent:

Het is ramsj…

2 likes

$3,799.99

Voor de gene die zich daar nog niet heeft aangemeld en zich afvraagt wat de prijs is.

Note: At checkout, choose between the AB014112/BB47-378A, CB014012/BA53-729P (+ $200), CB014012/BA53-378C (+ $1,200), and CB0140Y2/A743-378C (+ $1,600) models. Quantities of each are limited.

Dank voor deze aanvulling.
Mijn Jiddisch is niet meer wat het geweest is :sunglasses:

1 like

Gebeurt dat niet meer met een oud model? Als je bij de ad een korting vraagt krijg je waarschijnlijk ook deze aan die prijs?

Nee, dat denk ik niet. Ik vermoed dat de garantievoorwaarden ook beter zijn bij de dealer.

Breitling, evenals eogenlijk alle andere Zwitserse merken, staan wel vaker met korting op een Amerikaanse website. Weet wel dat er geen papieren of garantie aanwezig is en het serienummer vaak kunstig is weggepoetst.

Op welke website is dat waargenomen? Dat lijkt me vrij sterk.

Zo goedkoop is het nou ook weer niet…

Volslagen onzin. Zeg dan niks.

2 likes

Gebeurt wel eens in het grijze circuit omdat de ad waar het horloge vandaan komt zijn licentie soms extreem beschermen wil. Ik meen me een filmpje van J. Anthony te herinneren over een navitimer waarbij dit was.
Ik had het iets genuanceerder moeten zetten maar punt is dat je niet meer krijgt dan het horloge.

Er staan redelijk wat vragen en antwoorden over breitlings met weggepoetste nummers op watchuseek, dus of het

Is weet ik niet.