Breitling Premier B01 Norton LE

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Recent heb ik dit prachtige horloge overgenomen van iemand in het Forum en ik het het horloge met veel plezier gedragen. Hoewel ik dit horloge zeker ga missen, is het met een nieuwe keuken in het vooruitzicht. (mijn god wat zijn keukens duur) tijd om de prioriteit te verschuiven. Vanuit het Lifo systeem is deze Breitling helaas de eerste en hopelijk de enige die de collectie moet verlaten.

Vragen mag altijd, kom ook lekker een keer op de koffie!

Een extra band (zwart alligator leer / witte stiksels OEM) is tegen meerprijs beschikbaar.

Merk en model: Breitling Premier B01 Norton LE
Diameter: 42
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 1/25
Factuur en/of certificaat: Met factuur en Breitling verificatie
Originele doos en/of eventuele accessoires: Met originele hoes/bandje
Verzendkosten of afgehaald: Uitsluitend afhalen ivm waarde.
Conditie (krassen, werking etc): Uitstekende conditie, geen in het oog springende krassen/deukjes
Soort uurwerk en kaliber: Breitling B01 menufactuur uurwerk
Vraagprijs: 3850
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes

Gereserveerd voor een Formumlid!

6 likes