Breitling pro titanium band

Heb deze op ebay gekocht en ik denk dat het n fake is…
Nergens nummers, endlinks niet goed, schakels zijn normaal geschroefd ? Iemand n mening ?

Zieg er wel erg vreemd uit… denk wel nep!

Dat is in elke geval geen band van deze Aerospace

Nu met photo is moelijk te zeggen als echt titamium is of niet

Verkoper zegt dat ie is gemaakt voor de E56 reeks en dat deze eerste banden met pinnen en niet met schroeven waren. De mijne is wel een E65. De endlinks sluiten niet goed aan de kast, er is toch geen verschil tss een 56 en een 65 aerospace qua kast ?

Dat is een model uit 1998-2001 'repetition minute met dial in italic

Volgens mij was zoiezo schroeven in de band + extensie

Ik vindt de lettertype van de gravering ook niet helemaal overeen komen, ik zou wat gaan vergelijk wat je op het grote www kan vinden en daarna zelf je conclusie trekken.

Sorry, was voor @Williams bedoelt.

Verkoper heeft wel gelijk over de pinnen, de band van de eerste e56 modellen was met pinnen en niet met schroeven. Band was voor deze en niet voor een e65, ik dacht en denk nog dat de kasten gelijk waren.

De band lijkt me inderdaad niet helemaal te kloppen en inderdaad de gravure op de deksel lijkt ook erg oppervlakkig te zijn. Volgens mij is het normaal gesproken dieper ingegraveerd. Ik zou ook rekening houden dat de kast ook wel eens een replica kan zijn. Daarnaast is hij behoorlijk afgeragd dus ik hoop dat je heel weinig betaald hebt voor deze set.
Ik zou zo snel mogelijk overwegen om hem terug te sturen als dat nog mogelijk is. (14 retourrecht bij EU transacties bij een handelaar)

Er is geen discussie over het horloge maar over de band.
Band blijkt origineel en gemaakt voor een e56 en niet voor een e65. Hoek en aansluiting aan de kast zijn niet dezelfde waardoor de band niet aansluit. My mistake dus.