Ik heb afgelopen juni mijn eerste Breitling bij een AD gekocht. Ik had laatst iets gelezen dat wanneer je een nieuwe Breitling koopt, je na ongeveer een maand iets van promo materiaal thuisgestuurd krijgt, bijvoorbeeld een pen of een pet. Klopt dit? Zo ja hoe kan ik er voor zorgen dat ik dit alsnog thuisgestuurd krijg?
Welkom op dit forum voor horlogeliefhebbers. Kan je een paar foto’s plaatsen van je nieuwe Breitling? Dan kunnen we afhankelijk daarvan een gerichter antwoord geven.
Dat is een grapje natuurlijk. De meeste leden hier kijken graag naar geplaatste foto’s, vandaar. Ik kan je vraag niet beantwoorden (nooit een nieuwe gekocht) wat heb je precies gekocht?
Nog nooit iets opgestuurd gekregen. Overigens laat ik mijn adres ook niet graag achter bij de dealer. Als zo’n adresbestand in verkeerde handen valt is het leuk shoppen
Je kan wel om de items vragen natuurlijk
mooi klokje! Idd bij de aanschaf… ik heb zelf een mooi Breitling promotie schaalmodel vliegtuigje mee weg gesmeekt en voor de vrouw mooie oorbellen… pen vond ik beetje overbodig.
Bedankt voor de tip, ik had de klantenservice van Breitling gisteren een e-mail gestuurd, vandaag antwoordt gekregen, met daarin staande dat ze mij een attentie zullen opsturen.