Niet aan beginnen…
Ziet er uit als een hoop hoofdpijn.
Edit: Breitling doet geen reparaties/ onderdelen vervangen zonder servicebeurt. Dus in dit geval nieuwe pakkingen, batterij en de hele mikmak. Dat zal flink wat kosten.
Als je een leukere oplossing wil dan zou ik op voorhand kijken of dit type bezel 2e hands te verkrijgen is via eBay. Het vervangen van de bezel an sich zal het probleem niet zijn. Het vinden van zo’n bezel daarentegen…
Ik heb een tijdje geleden een bezel op een SOH laten vervangen zonder beurt ofzo bij Paul van Zeeland (gecertificieerd Breitling service centre) dus misschien kan je het daar eens vragen.
Toen nog wel en toen is het ook gedaan.
Vragen bij wat Nederlandse service centres kan geen kwaad, lijkt me.
Buiten dat, misschien heeft van Zeeland nog een bezel liggen.
Ik zou het zeker proberen. En als je bod vangt bij één AD gewoon de volgende proberen.
Ik weet dat ze bv bij de ene Oris AD ( ja ik weet t is geen Breitling) ook inderdaad alleen een bezel verkopen samen met een full service en bij de andere monteren ze vrolijk wel een losse bezel.
Proberen/bellen/mailen kost niks…
Ik zou voor een B1 gaan - oerdegelijk - en ik kan het weten - heb er ooit 3 gehad
Hier staan er twee op de foto; de zwarte is weg. Ik heb nog de blauwe met UTC en een grijze. ( er mag eventueel eentje weg )
Deze foto heb ik hier ooit eens gepost onder de naam “Fibonacci sequence”