Breitling reparatie

Beste Forumleden,

Ik heb jaren geleden een Breitling horloge geërfd. Deze is al heel lang stuk dit door het vervangen van een batterijtje. Ik heb destijds geprobeerd het te laten maken maar niemand had het onderdeel waar ik de naam niet meer van weet. Mijn vraag is bent u of kent u een expert hierin. Het horloge heeft voor mij grote emotionele waarde dus ik zou het graag weer willen dragen. Hieronder de gegevens.

BREITLING
PLUTON PROFESIONAL ACIER INOX QUARTZ ETANCHE 200 M20 ATM
A51038 0081

Breitling is lastig gezien er maar weinig originele onderdelen op de markt zijn. Breitling weet dit goed te weren en geeft enkel originele onderdelen uit aan Breitling Servicepunten. Ik weet niet wat er kapot is, maar dit is wel essentieel om te weten of dit door de horlogemakers van het forum kan worden gedaan.

Zou zeggen @PeterLC maar weet niet of hij tijd heeft, is volgens mij behoorlijk druk.

Weer in ieder geval wel zeker dat iemand hier op HF je er mee kan helpen.

Mooie Breitling trouwens :+1:

Dank voor je reactie Robert. Het zou een palveer kunnen zijn maar weet het niet zeker

Dank voor je reactie. Kan het altijd even vragen aan hem.

:+1:
weet in iedergeval dat hij gecertificeerd horlogemaker is van o.a. Breitling en hoop voor je dat hij je kan helpen! :+1::+1:

Donor uurwerken genoeg voor deze. Dit uurwerk is namelijk hetzelfde als een Myota Y652 en Seiko H461

4 likes

Een compleet uurwerk is nog wel te koop

3 likes