Breitling Reserve de Marche

@Frankster : Je hebt helemaal gelijk ! :wink:

Heel mooi voorbeeld van een opknapbeurt door een forumlid

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,78588

Ik zie je horloge ook te koop staan bij chrono 24,nu ook met gebroken opwindstift?
Ik heb het hier niet gelezen dat de stift gebroken was(net is)?

Inderdaad grappig, de waarde op 600 euro schatten maar hem toch voor het dubbele op Chrono24 zetten. Ook is er goed op gelet om de fotoā€™s zo te timen dat de verbogen urenwijzer minder opvallend is door deze door de achterkant van de secondenwijzer te laten overlappenā€¦

Zoals je ziet is de stift gebroken dusā€¦ hoe kun je 'm verzetten ?

Inmiddels heb ik het erbij gezet en is de wijzer inmiddels recht.

Het is een vraagprijs dus vrij om te onderhandelen.
Beetje lullig schoppen noem ik dit.

Jack

Hunswijk Schreef:

Zoals je ziet is de stift gebroken dusā€¦ hoe kun
je 'm verzetten ?

Inmiddels heb ik het erbij gezet en is de wijzer
inmiddels recht.

Het is een vraagprijs dus vrij om te
onderhandelen.
Beetje lullig schoppen noem ik dit.

Jack

Jack,
Van mijn kant is het geenszins de bedoeling om lullig naar je te schoppen,zoals jij dat noemt.
Misschien comentaar,maar daar is het een forum voor,denk ik,zeker dus niet hatelijk bedoeld.
Ik zie alleen die advertentie staan,en heb ook dit topic gelezen waardoor mijn vragen naar boven kwamen.
Ik vind onderhandelen van ruim 1200 naar ong.600(wat jij meent dat de waarde is hierboven beschreven,en nu in een mindere staat vanwege de stift)een aardig verschil,maar goed dat gaat mij verder niet aanā€¦
Ook dacht ik meteen waarom staat de klok niet hier te koop op het forum,of heb ik niet goed gekeken?
Anyway,succes met de verkoop,het is zeker een mooi horloge als de klok weer in de juiste staat verkeert.
mvg Leon

Tja, gaande dit topic werd toch duidelijk dat de waarde van het horloge best flink hoger zou kunnen liggen. Op grond daarvan kan je best de oorspronkelijke vraagprijs aanpassen.