Breitling ruilen voor omega

Hoi met Robin, ik heb zelf een Breitling crosswind uit 2003 te koop gezet en kreeg een reactie van iemand die deze breitling tegen zijn gloednieuwe en met blanco garantiebewijs Omega Splitsecond Speedmaster (limited edition??? nooit van gehoord) met €350 erbij.
Mijn vraag is of ik dit moet doen, anders hou ik mijn eigen breitling en blijf ik hem zelf dragen

Sja als jij het zelf wilt, en hem zelf mooi vind… :slight_smile:

Op watches.co.uk staat ie voor 1495 pond …

Ruilen tegen een horloge met blanco garantiebewijs ? Niet doen. Men doet graag geloven dat je dan de garantie kan laten ingaan op het moment dat het horloge stuk gaat en je het bij een juwelier ter reparatie aanbiedt. Niets is minder waar.

Wanneer je met een niet ingevuld en gestempeld garantiebewijs bij een juwelier komt aanzetten krijg je meestal geen gehoor…

Ik praat uit ervaring. Met mijn vorige Breitling. Dat zal bij Omega zeker niet anders zijn.
Bij mij is het gelukkig goed afgelopen, maar daar heb ik geluk mee gehad ! (Mijn juwelier heeft meegewerkt, maar die mocht dan ook een nieuwe Breitling aan mij leveren, dat hielp natuurlijk behoorlijk.)

Dank je voor je waarschuwing ik zal het zeker niet doen, zowiezo heb ik het geld niet nodig, ik ben aan het sparen voor een andere klok, of het een rolex of een breitling is weet ik nog niet, denk weer het laatste en dan de evolution, maar ik kreeg al een paar keer een email waarmee hij ook met bieden steeds hoger ging, daarom had ik even jullie mening nodig of dit wel helemaal safe was

Maar wat is dat dan met die Blanco garantiebewijzen? Wat houd dat in, zijn dat gewoon officiele papier maar dan zonder dealerstempels? Of is dit gewoon een ‘nep’ document maar wel met de Omega logo’s enzo om t geheel er beter uit te laten zien dan het werkelijk is.

Groeten

ja inderdaad heb je ook met hem te maken gehad? zelf heb ik er geen goed gevoel over dus ik blijf hem voorlopig dragen, maar zijn er meer mensen benaderd behalve jij en ik?