Breitling service bij Breitling SC of ?

Ik heb een Breitling Colt A74380 (haq) die ik graag wil laten servicen. Ik vermoed dat het wijzerverzetrad of aanverwant onderdeel versleten of beschadigd is, wat gereviseerd moet worden (horloge functioneert verder goed muv verzetten tijd). Wat is aan te bevelen, direct naar Breitling of zijn er ook onafhankelijke horlogemakers die dit uitstekend kunnen (en over onderdelen beschikken).

Plaatje voor de sfeer

1 like

Hangt ook van je service/ reparatie budget af.

Ik zie dat er in de basis een ETA quartz uurwerk in zit (ETA Thermoline 955.652). Het lijkt me dat iedere (goede) horlogemaker daar mee overweg moet kunnen?

Uurwerk is niet het probleem maar de pakkingen.

1 like

Echt een aanrader! Mark heeft mij uitstekend geholpen en heeft veel ervaring met Breitling

1 like

Tja hij moet toch gereviseerd worden dus budget hoog of laag is beschikbaar.

Dat vermoed ik ook maar uiteraard zullen mogelijk ook wat mechanische onderdelen vervangen moeten worden.

Niet echt om de hoek voor mij, maar daar hebben we bezorgers voor. Thanks ik ga eens informeren.

Zijn die zo uniek dat Breitling ze beschermd en alternatieven niet voorhanden zijn?

Deel van de pakkingen is algemeen maar vooral de glaspakking is niet universeel.

Zag onlangs ook weer een topic ( geen Breitling ) van een revisie waarbij alleen de bodempakking vervangen werd en de kroon en glaspakking niet.

De bodempakking is juist de minst belastte!

1 like

Bedankt voor het melden dan kan ik dit iig navragen.