Breitling service

ik heb pas geleden mijn breitling crosswind helemaal weer als nieuw laten maken. het horloge was erg beschadigd en ziet er nu weer helemaal als nieuw uit.Ze hebben het uurwerk ook helemaal gedaan.het kost wat maar je krijgt er iets mooi’s voor terug.

ik ben zeer tevreden over de service van breitling. ik denk wel dat er veel zijn die het daar mee eens zijn…

Leuk om ook eens iets positiefs te lezen over een fabrikant, meestal wordt er geklaagd, maar blijkbaar gaat het dus ook wel eens goed :wink:

Ruud

Zeker over die service beurten van Breitling ben ik zeer te spreken. Zelf ook 2 maal een beurt laten uitvoeren en het horloge als nieuw terug gekregen.

Wel jammer dat ze steeds iets vinden wat ook vervangen zou moeten worden. Zo wilde ze een keer de wijzers vervangen, omdat deze niet de juiste reflectie meer hadden! Prijskaartje wat daarbij hoorde was echt veel te hoog.

Ik heb reeds ook mijn en de Breitling van mijn vrouw in orde laten maken en de kast laten polijsten, wij waren ook zeer tevreden over hoe mooi ze het bij Breitling hebben gedaan, en de horloges liepen weer perfect!
Ik vond de prijs kwaliteit verhouding wel redelijk, ze waren echt als NIEUW!

Goed stel vakmensen hebben hieraan gewerkt! die weten hoe het moet! helaas zie je dit niet bij alle merken terug!

Ik woon in Arnhem en was zeer benieuwd wat jullie mij aanraden voor eventuele service.
ik heb een cockpit lady en een chronomat.
Waar heen te sturen?
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Wat waren de kosten voor een beurt?
en om de hoeveel jaar ongeveer??
Of gewoon toch naar de juwelier hier, die zelf sleuteld en daar bevoegd voor is volgens de papieren?

beste edwin

ik zou de horloges naar een erkend dealer brengen voor een reparatie. Je weet dan zeker dat het goed gerepareerd wordt en dat de horloges ook weer zeker waterdicht zijn. Juwelier van Baal in nijmegen is een goede erkende dealer.kijk daar geregeld in de etalage, lekker genieten!!! :wink:
Mijn horloge was iets meer dan 3 jaar oud en ik wou hem weer als nieuw hebben. stuur de horloges zeker niet naar een prutser!!! zonder van je geld en je komt er later op terug.

vroeger noemden wij dit spam…

ik kreeg mn horloge weer snel terug omdat ik er duidelijk om vroeg bij de juwelier. ik ben tevreden.

gr anne

http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&goto=1388604&rid=24151#msg_1388604

even knippen en plakken deze link,ik was benieuwd of iemand weet waar ik die green rouge kan kopen in nederland incl zo,n gevorkte pen waar je de band mee kan los maken.?
dit is toch wel makelijk voor de pilot band