Zonder foto van uurwerk lastig te zeggen tegenwoordig. Ben geen Breitling kenner, maar meen in elk geval twee dingen te zien:
volgens mij is de bezel vervangen door eentje van de niet-chrono Shark (hoort rondom minuutmarkeringen te hebben dacht ik)
ik meen wat ‘chrono creep’ te zien op het urenregister (wijzer niet netjes op 12 in de nulstand), dus evt. rekening houden met een onderhoud misschien.
Mooi horloge hoor, ik heb nog onvoldoende verstand van het feit of deze echt is of niet, op eerste zicht wel.
is dat wel een automaat?
Als ik ooit de kans zou krijgen om een Breitling te kunnen kopen, dan graag een automaat met zo’n vloeiende secondewijzer.
De verkoper is er zo gerust on dat ik em mag laten controleren. Alles c
Schijnt te kloppen op de foto’s. Afwerking van de logo’s, totaalplaatje van de horloge. Ook de achterkant lijkt me perfect in orde voor een breitling van die leeftijd.
Nou, dit is je eerste topic en hebt je nog niet voorgesteld op dit forum. Dat is vrij gebruikelijk hier en wel zo gepast voordat je vragen gaat stellen.
En foto’s van je huidige horloge of collectie zijn we ook gek op .
Als ie je aanstaat en de price is right. Zou ik het doen. Destijds maakt men nog niet zoon super goede ‘hommages’.
Tegenwoordig zie ik op MP wel akelig goede Steelfishen staan. Zelf eventueel met p as pas papieren. Maar verkoper kaat duidelijk in zijn ads merken dat je goed moet lezen😉
Denk overigens wel dat ie gepolijst is gezien de leeftijd en de staat.
Op het eerste en tweede zicht lijkt het me ook een echte. De details zijn te goed om een fake te zijn. Ik ga morgen de horloge bekijken en zal dan de knoop doorhakken. Die,oudere breitlings zijn inderdaad niet zo gedetailleerd nagemaakt. Dat heb ik al meermaals gelezen / gehoord.
De verkoper vraagt er niet het einde van de wereld voor. Het zou trouwens mijn eerste breitlong worden.