Breitling Shark Aeromarine

Deze Shark Aeromarine A13051 draagt mijn interesse. Maar op de foto zie ik een paar zaken die ik niet kosjer vind. Zie maar even mee:

De kleine wijzer blijkt zijn lichtgevende vulling verloren te hebben. Daarnaast verbaast het mij dat de secondewijzer hier rood is ivm andere exemplaren waar die meestal zwart of wit is. Wat denken jullie daarvan? Zou ik dat kunnen betrouwen?

Volgens mij aan gerommeld want de secondenwijzer mist zo en zo al het Breitling logo.

Klopt, had ik zelfs nog niet gezien van het ontbrekend logo. :blush:

Ik heb de verkoper hierop gewezen en het antwoord is dat dit inderdaad zo was tijdens het nemen van de foto’s, maar dat nu alles in orde is en ik mij geen zorgen hoef te maken. Het bedrijf geeft ook 3 jaar garantie. Dat lijkt mij toch ook een beetje bluf, of zie ik dat verkeerd?

Blijft de vraag waarom er aan dit horloge geknutseld is… ?

Ik denk niet dat je dat verkeerd ziet. Buy the seller!

Maar op mijn vraag over de rode secondewijzer zonder Logo antwoordt hij dat het dus geen originele secondewijzer is. Dit moet dus een serieus geaccidenteerd horloge zijn hé. Waarom er dan direct geen nieuwe wijzer opzetten ? Je geeft langs de ene kant 3 jaar garantie en langs de andere kant verkoop je een horloge met onderdelen die niet origineel zijn ???

Jij als consument kijkt in dit geval beter naar de koopwaar dan de verkoper. In dit geval zou ik , gegeven de beperkte info die ik heb, me serieus afvragen of ik deze seller wel zou willen buyen.

Succes met je overweging.

Even corrigeren wat ik hierboven zei ivm de secondewijzer. De verkoper zegt niet dat het geen originele wijzer is, maar : “Sur la main rouge il y a pas de logo B a l’origine, pas sur ce modèle.” Kan iemand bevestigen dat dit werkelijk zo is ???
Daarenboven heeft diezelfde verkoper er nog een identieke in zijn winkel, met lederen armband en die heeft wel een secondewijzer met wel B logo. Lijkt mij toch op zijn minst twijfelachtig van die rooie. Het alternatief dus kunnen zijn van de andere te overwegen en eventueel vragen de armbanden te wisselen. Maar eerlijk gezegd is mijn vertrouwen toch al wat geschaad.