Hoi allemaal,
Ik heb een gewetensvraag voor julllie. Welk horloge zou hoger op jullie verlanglijstje staan en waarom? Een Breitling Shark Automatic of een Breitling Intruder. Ze hebben allebei voors en tegens, maar ik kan geen keuze maken!
Hoi allemaal,
Ik heb een gewetensvraag voor julllie. Welk horloge zou hoger op jullie verlanglijstje staan en waarom? Een Breitling Shark Automatic of een Breitling Intruder. Ze hebben allebei voors en tegens, maar ik kan geen keuze maken!
In principe zou mijn voorkeur uitgaan naar de automaat, maar zonder plaatjes is het lastig kiezen.
De Shark heeft wel veel weg van de Colt, de Intruder spreekt me qua looks meer aan. Lekker aan een NATO te dragen. Een mechanisch horloge kan wel een leven lang mee, mits goed onderhouden.
Heb meer met automaatjes, dus ik zeg de Shark.
In dit geval voor de Intruder. Heb meestal meer met mechanische horloges maar bij Breitling zit er één tussen die er zeker een keer komt.
De Airwolf Raven…
Ik zeg Shark! Ik heb er twee… En automaat is altijd goed! Het uurwerk van (semi)vintage ana/digi Breitling’s als in de Intruder is écht bagger, gaat te vaak kapot.
Totdat je de rekening krijgt van een Breitling service.
Ik zou ook voor de automaat gaan
Shark. De intruder is totaal mijn smaak niet.
Intruder, en als je het model goedkoper wil uitproberen kun je de DPW neef ervan vinden voor rond de 300 euro (Italiaanse militaire horloges die identiek zijn aan de intruder), te vinden op ebay.it, zien er zo uit :
http://www.horlogeforum.nl/read.php?18,335047,335047#msg-335047
(is verkocht)
marnix.moed Schreef:
Totdat je de rekening krijgt van een Breitling
service.
Zo’n ding kan iedere horlogemaker fixen hoor. Kost een luxe Seiko 5.
Altijd auto boven quartz , maar dat is mijn mening .
En de Sharks beginnen ook wat aan verzamelwaarde te winnen